Jeg keder mig måske lidt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Dictes mor

Jeg keder mig egentligt lidt. Jeg har ryddet op og gjort rent, bagt boller og gået tur med hunden idag. Jeg skulle have været ude at handle, men bilen vil ikke starte pga. kulden, så det må vente til Per kommer hjem, æv æv. Så nu ved jeg ikke, hvad jeg skal lave nu... Det er nok utålmodigheden der for alvor er sat ind nu Snart skal jeg igang med at lave mad til fryseren, men det kræver jo, at man kan handle. Og jeg gider ikke sætte mig på sofaen, for hver gang jeg slapper af, så får jeg en voldsom hovedpine, og det gider jeg ikke, så må hellere finde på lidt mere at lave.

Nå bare et lille kedsomheds indlæg fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

JustAnotherName

Majastina skriver:

Jeg keder mig egentligt lidt. Jeg har ryddet op og gjort rent, bagt boller og gået tur med hunden idag. Jeg skulle have været ude at handle, men bilen vil ikke starte pga. kulden, så det må vente til Per kommer hjem, æv æv. Så nu ved jeg ikke, hvad jeg skal lave nu... Det er nok utålmodigheden der for alvor er sat ind nu Snart skal jeg igang med at lave mad til fryseren, men det kræver jo, at man kan handle. Og jeg gider ikke sætte mig på sofaen, for hver gang jeg slapper af, så får jeg en voldsom hovedpine, og det gider jeg ikke, så må hellere finde på lidt mere at lave.

Nå bare et lille kedsomheds indlæg fra mig

Så er det skismer godt, at man kan sidde og bruge lidt tid hér på BABY.DK   

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

Kender det alt for godt

kan du ikke begynde at sy noget til lillepigen kommer??

Anmeld

4. februar 2010

Dictes mor

JustAnotherName skriver:

Så er det skismer godt, at man kan sidde og bruge lidt tid hér på BABY.DK   

Lige præcis Gudskelov for baby.dk

Anmeld

4. februar 2010

Dictes mor

Chatarina skriver:

Kender det alt for godt

kan du ikke begynde at sy noget til lillepigen kommer??

Jeg kunne måske finde nogle opskrifter til noget at sy eller strikke, det er da en rigtig god ide!

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

Jeg har syet meget rigtig fint sengetøj og bukser med mere til pigerne, så nu venter jeg bare at få af vide hvad den næste bliver så skal jeg igang. vil sy nyt betræk til vores voksipose

Anmeld

4. februar 2010

Dictes mor

Chatarina skriver:

Jeg har syet meget rigtig fint sengetøj og bukser med mere til pigerne, så nu venter jeg bare at få af vide hvad den næste bliver så skal jeg igang. vil sy nyt betræk til vores voksipose

Du må være god til at sy med alle de ting du får syet Jeg vil gerne sy noget sengebetræk selv, men har allerede fået fire sæt som min svigermoder har syet til mig, og jeg ved ikke, om jeg har brug for flere. Ville egentlig gerne sy lidt selv, men ved ikke helt, hvordan jeg skal sige til min svigermor, at jeg gerne vil lave lidt selv, og at hun jo ikke behøver at lave alle tingene, for jeg er jo rigtig glad for de ting, som hun har lavet, og jeg vil ikke lyde for utaknemlig.

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

Nej det er lidt svært, men måske du kan sy et par stykker i det stof du gerne selv vil have.

Og lidt tøj du selv mener du kan bruge. man bruger jo alligevel en del og så kan man jo skifte mellem hendes og dit eget.

Syede noget rigtig sødt i stof fra gaia og co. det kan man få hos stof 2000.

Anmeld

4. februar 2010

Vinker

Uuuuh så aktiv du er

Gå ud og byg en snemand  hihi

Anmeld

4. februar 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Uuuuh så aktiv du er

Gå ud og byg en snemand  hihi

He he, det ville Molly elske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.