SÅ lækker tvillinge Odder barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.599 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

ChatH

Sælger vores fantastiske odder barnevogn da vi kun skal have en denne gang

Den har ingen rust, pletter eller andet. dog et par ridser der hvor man skal sætte kassen på stellet, da den vejer meget godt for mor her.

Vi regner med en pris på 3500kr. der er nye slanger i to hjul nyere overlæder samt to sæt madrasser et hvor det er to små madrasser skillevæggen kan stå i mellem og den anden er en hel madras hvor skillevæggen kan stå ovenpå hvis det er. den hele har været brugt enkelte gange til at sove på.

skillevæg følger også med!

hvis der er spørgsmål eller i er interesseret.

Mange hilsner Chatarina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Vial

Hvor bor I henne? Kunne være interesseret :-)

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

Vi bor i slangerup på sjælland men er fleksible til at mødes diverse steder hvis du bor langt fra?

det er også en super vogn, har stadig helt ondt i hjertet over at skulle af med den, men den er for voldsom kun til et barn

Anmeld

4. februar 2010

Vial

Hov, så lige hvor I boede på din profil. Det er jo ikke helt håbløst :-) Er ikke så langt henne endnu, men hvis den stadig er til salg om en måned, så kan I nok godt regne med mig. :-) Den ville være så fin på min terrasse :-)

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

Det er helt okay så mange er der heller ikke der venter tvillinger, men du kan jo bare sende mig en besked om en måneds tid

forresten vil jeg lige sige at det sorte der er slidt af kan repareres med noget de har i babysam så kan man ikke se det.

du kan også lige få min mail så har du den: prinsesserne@gmail.com

Anmeld

18. marts 2010

annette76

Chatarina skriver:

Sælger vores fantastiske odder barnevogn da vi kun skal have en denne gang

Den har ingen rust, pletter eller andet. dog et par ridser der hvor man skal sætte kassen på stellet, da den vejer meget godt for mor her.

Vi regner med en pris på 3500kr. der er nye slanger i to hjul nyere overlæder samt to sæt madrasser et hvor det er to små madrasser skillevæggen kan stå i mellem og den anden er en hel madras hvor skillevæggen kan stå ovenpå hvis det er. den hele har været brugt enkelte gange til at sove på.

skillevæg følger også med!

hvis der er spørgsmål eller i er interesseret.

Mange hilsner Chatarina

Hej chatarina, jeg er ny her på siden så ved ikke om jeg skriver det rigtige sted

Jeg vil spørge om din tvillinge barnevogn stadig er til salg, jeg er nemlig i den omvente situation, jeg har en pige i forvejen, og skal nu ha tvillinger, skøøønt

Hilsen annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.