for en uge siden var på en romantisk weekend hvor vi meget uheldigt får smadret hele forruden pga. en fasan der går igennem... Nå men for det ikke skal være løgn, så er jeg hjemme hos mine forældre i går og da jeg kommer ud er sideruden på bilen slået ud Grrrr >( - 2 ruder på en uge... jeg var lige ved at græde, syntes bare det er for meget uheld på en gang...
For at gøre en lang historie kort, så viser det sig at nogle drenge havde kastet med steen og ved et uheld havde ramt min bil - en anden dreng havde set det og da jeg kom ud til bilen løb han... Min far og jeg løb lige efter ham og fik stoppet ham og talt lige med ham (der var ikke meget pædagogik i den samtale, men jeg var bare så tosset over han løb og det samme var min far) nå men han ender med at "sladre" og vi får fundet frem til drengene der har kastet med sten på en parkeringsplads (hvor dum er man så !!!)
og jeg fik hans forældres nummer og vi har nu igennem hans (farens) forsikring fundet en løsning, men øv at vi igen skal ordne bil for en million små glasskår....
Nå ville bare lige dele endnu et rude uheld med jer ....
Sov godt alle sammen, vare ikke længe før jeg vil finde min seng...
Knus og kram Pia, igen med en rude mindre....
Anmeld