Ved ikke om I kan huske at vi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. maj 2008

Pia.

for en uge siden var på en romantisk weekend hvor vi meget uheldigt får smadret hele forruden pga. en fasan der går igennem... Nå men for det ikke skal være løgn, så er jeg hjemme hos mine forældre i går og da jeg kommer ud er sideruden på bilen slået ud Grrrr >( - 2 ruder på en uge... jeg var lige ved at græde, syntes bare det er for meget uheld på en gang...

For at gøre en lang historie kort, så viser det sig at nogle drenge havde kastet med steen og ved et uheld havde ramt min bil - en anden dreng havde set det og da jeg kom ud til bilen løb han... Min far og jeg løb lige efter ham og fik stoppet ham og talt lige med ham (der var ikke meget pædagogik i den samtale, men jeg var bare så tosset over han løb og det samme var min far) nå men han ender med at "sladre" og vi får fundet frem til drengene der har kastet med sten på en parkeringsplads (hvor dum er man så !!!)
og jeg fik hans forældres nummer og vi har nu igennem hans (farens) forsikring fundet en løsning, men øv at vi igen skal ordne bil for en million små glasskår....

Nå ville bare lige dele endnu et rude uheld med jer ....

Sov godt alle sammen, vare ikke længe før jeg vil finde min seng...

Knus og kram Pia, igen med en rude mindre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2008

Honningblomst

Øv...men godt i fandt dem. I weekenden har der været nogen inde i min have og brænde over 40 huller i drengenes helt nye trampolin...ved hvem det er, men ingen beviser...bliver så ked af det...børnenes legetøj. Dumme forældre som ikke magter deres børn og dumme samfund som sparer penge på at anbringe børn...så det alt i alt ender med at skade MINE BØRN!!!!>(:'( Øv hvor er det skidt...og stakkels børn som får et ikke særlig nemt liv når det er måden de behandler andre mennesker på. Knus..

Anmeld

13. maj 2008

Pia.

ej Eva hvor er det surt.... Iii man bliver nemlig så vred, ked af det og skuffet.... øv... ja jeg er også glad for vi fand ham... - han var heller ikke meget vær da han stod der.... - men så må han sgu tænke sig om .... hans far kom ned for at se skaden og han kikkede bare på sin søn og sagde hvor er det heldigt du lige har holdt konfirmation - :S jeg fik helt ondt af drengen.... - han havde jo ikke gjort det med vilje, men faren var godt nok hård.... håber altså du finder en løsning med den trampolin, det er da så surt og synd for drengene.... :(.....:'( KNUS

Anmeld

14. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
For f****** da også...til jer begge to >( Jeg kan godt forstå i er en smule knotten. Vi havde en underbo engang som stod og kastede sten op på vores vinduer hvis hun mente vi larmede (og med det mente hun når vi gik rundt i lejeligheden) og når så hunden begyndte at gø, blev hun ved for at stoppe den (det er jo også den korrekte måde). Vi fik rigtig mange skrammer i vores vinduer :@

Og Eva...er der ikke en måde du kan give dem en røvfuld på? Jeg mener....sådan uden nogen ser der? ;)

Anmeld

14. maj 2008

Honningblomst

Jeanne skriver:

For f****** da også...til jer begge to >( Jeg kan godt forstå i er en smule knotten. Vi havde en underbo engang som stod og kastede sten op på vores vinduer hvis hun mente vi larmede (og med det mente hun når vi gik rundt i lejeligheden) og når så hunden begyndte at gø, blev hun ved for at stoppe den (det er jo også den korrekte måde). Vi fik rigtig mange skrammer i vores vinduer :@

Og Eva...er der ikke en måde du kan give dem en røvfuld på? Jeg mener....sådan uden nogen ser der? ;)

Uha, tror jeg desværre kun det bliver værre af...det er nok det de er vant til.
De ville så bare gå efter mine drenge og det er ikke småting de kan finde på...håber myndighederne skrider ind når de fylder 15 år.

Men jeg ringede til mit forsikringsselskab og de sender uden nogen en check på 1500kr til en ny...så det er bare super...virkelig tilfreds med mit forsikringsselskab.

Knus..

Anmeld

14. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

De ville så bare gå efter mine drenge og det er ikke småting de kan finde på...håber myndighederne skrider ind når de fylder 15 år.

Men jeg ringede til mit forsikringsselskab og de sender uden nogen en check på 1500kr til en ny...så det er bare super...virkelig tilfreds med mit forsikringsselskab.

Knus..

Så er der aliigevel noget positivt ved situationen. Hvilket selskab har i? Vi har Aros og der er heller ikke nogen problemer - det er ikke så tit man høre om de positive forsikringshistorier

Anmeld

14. maj 2008

Honningblomst

Jeanne skriver:

Eva skriver:

Knus..

Så er der aliigevel noget positivt ved situationen. Hvilket selskab har i? Vi har Aros og der er heller ikke nogen problemer - det er ikke så tit man høre om de positive forsikringshistorier

GF...sidste år fik jeg også penge til en helt ny klapvogn pga et lille hul i den gamle...så super duper...
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.