Opdatering på mandens lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Miss BananaHammock

Hej allesammen

Tak for jeres svar og erfaringer i mit sidste debatindlæg. Heldigvis for os, så har vi allerede modtaget et bæger og en vejledning med posten, så det var bare lægen der var en sur gammel mand uden tidsfornemmelse. Nu må vi bare se hvad prøverne viser! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Pocha

Held og lykke med det.

Anmeld

4. februar 2010

lotte32

Held og lykke med projektet

Anmeld

4. februar 2010

Miss BananaHammock

Tak skal i have. 

Håber selvfølgelig at det hele ser fint ud, men så kan det jo være det er mig der er noget i vejen med?!  Kører alt for mange tanker rundt i knolden på mig. 

Anmeld

4. februar 2010

Kruse90

held og lykke med projektet.

Kan godt forstå dine tanker,

Hvor længe er det i har prøvet?

Anmeld

4. februar 2010

Miss BananaHammock

Kruse90 skriver:

held og lykke med projektet.

Kan godt forstå dine tanker,

Hvor længe er det i har prøvet?

Tak 

Vi har prøvet siden november 08' - så ca. 14mdr.

Anmeld

4. februar 2010

NoName

Miss BananaHammock skriver:

Hej allesammen

Tak for jeres svar og erfaringer i mit sidste debatindlæg. Heldigvis for os, så har vi allerede modtaget et bæger og en vejledning med posten, så det var bare lægen der var en sur gammel mand uden tidsfornemmelse. Nu må vi bare se hvad prøverne viser! 

Nå, så gik der heldigvis ikke så lang tid som frygtet...

gav det ikke anledning til lidt morskab med den der vejledning/brugsanvisning... Det gjorde den her hjemme...

fingre for et godt resultat

Anmeld

4. februar 2010

otlitrom

Manden har lige fået samme brev i dag, og jeg må sige vi grinede lidt af det.

an var til lægen mandag og skal aflevere onsdag i næste uge.. Så det er egentlig ganske hurtigt

Jeg kan godt forstå du tænker tanken om at der måske er noget galt med dig. Har selv været der. Men prøv at tage det roligt, selvom det er svært... Der behøver jo slet ikke være noget galt!

Anmeld

4. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tak skal i have. 

Håber selvfølgelig at det hele ser fint ud, men så kan det jo være det er mig der er noget i vejen med?!  Kører alt for mange tanker rundt i knolden på mig. 

Her har vi været igennem næsten det hele. Manden mangler en sædprøve og en blodprøve, men vi kan sagten allerede blive henvist videre.

Her ser det ud til, at det måske er mandens svømmere den er lidt gal med, og jeg synes faktisk det er lige før at det for mig er værre, at det er min mand og ikke mig (jeg er fuldstændig tjekket igennem til UG hihi) som umiddelbart har forhindringen. Synes det er hårdt at se ham ked af det, så kan jeg næsten bedre bære at det er mig selv.

Jeg prøver vist bare egentligt at sige, at begge dele kan være hårde, men selvf. på hver sin måde. Håber jeg fik forklaret mig ordentligt. 

Jeg håber i begge to kommer igennem til UG!

Knus

Anmeld

4. februar 2010

Miss BananaHammock

Jo den var lidt morsom. Han kom også ind og fortalte at jeg ikke "behøvede" give ham sex i næste uge, for det stod der man ikke måtte.  Så måtte jeg jo fortælle ham at jeg så fik en uge hvor det KUN handlede om mig, hvis vi skulle være "sammen" 

Jeg tror også jeg helst så at det var mig, frem for ham, fordi at det altid er svært at se en man elsker så højt, være ked af det! Krydser fingre for at det ser fint ud med ham, og at det så sker vupti fordi at man får det lidt på afstand. 

Tak for jeres tanker og  - det varmer at vi bakker hinanden op herinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.