Superman kage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.324 visninger
28 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Findusinde

Dejen er fra en drømmekage, og fyldet er hindbærmousse og tobleronecreme..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

FruEllingsen

Sikke en sej kage

Anmeld

4. februar 2010

Tullebobs

Wouw hvor fin - min søn ville blive ellevild, hvis han fik sådan en til sin fødselsdag...

Godt gået!

Trine 

Anmeld

4. februar 2010

Findusinde

Tullebobs skriver:

Wouw hvor fin - min søn ville blive ellevild, hvis han fik sådan en til sin fødselsdag...

Godt gået!

Trine 

Tusind tak..

Hehe, det samme er min kæreste.. Og han blir 35 i morgen...

Anmeld

4. februar 2010

Heidi.

Hold da op hvor er den flot.. Og hvor fedt med de forskellige farver inden i:)

Anmeld

4. februar 2010

tumle81

hvor er den bare flot. Det er du super sej til!

Jeg synes det er nemmest at beklæde en rund kage med mmf, hvordan får du det rullet så meget ud at det dækker så stor en firkantet kage???

Knus Kathrina

Anmeld

4. februar 2010

Findusinde

tumle81 skriver:

hvor er den bare flot. Det er du super sej til!

Jeg synes det er nemmest at beklæde en rund kage med mmf, hvordan får du det rullet så meget ud at det dækker så stor en firkantet kage???

Knus Kathrina

Tusind tak!

PUHA! Det kostede også blod sved og tårer! Det er pissesvært for at sige det pænt! Jeg havde først farvet et stort stykke, og jeg rullede og rullede, og der var bare ikke nok.. Jeg blev skide hysterisk, ved ikke hvor mange gange jeg krammede det sammen og prøvede igen, indtil jeg opgav, farvede et KÆMPE stykke for at være sikker på at der var nok.. Det er super svært i kanterne, de er ikke blevet særlig pæne.. Jeg synes bestemt også det er nemmere at lave runde kager...

Jeg har slet ikke nogen gyldne råd.. Jeg rullede og vendte det bare rigtig mange gange, således det ikke satte sig fast..

Anmeld

4. februar 2010

Loa

Wow! Den er super flot lavet.........

Anmeld

4. februar 2010

Neki

Hvor er den flot...den bliver han og gæsterne da vilde med

Og ja godt klaret du fik rullet sådan et kæmpe stykke ud...tager sin tid i hvert fald

Anmeld

4. februar 2010

tumle81

Findusinde skriver:

Tusind tak!

PUHA! Det kostede også blod sved og tårer! Det er pissesvært for at sige det pænt! Jeg havde først farvet et stort stykke, og jeg rullede og rullede, og der var bare ikke nok.. Jeg blev skide hysterisk, ved ikke hvor mange gange jeg krammede det sammen og prøvede igen, indtil jeg opgav, farvede et KÆMPE stykke for at være sikker på at der var nok.. Det er super svært i kanterne, de er ikke blevet særlig pæne.. Jeg synes bestemt også det er nemmere at lave runde kager...

Jeg har slet ikke nogen gyldne råd.. Jeg rullede og vendte det bare rigtig mange gange, således det ikke satte sig fast..

Hmm måske skulle man bare prøve sig frem...

Hvor tykt ruller du det??

Hvis man skal have figurer på, hvor længe kan man lave dem i forvejen??

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.