Kørte galt!!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Anonym trådstarter

Ja puhaaa som overskriften lyder, jeg kørte galt i det glatte føre i dag. Heldigvis var jeg alene i bilen, og heldigvis skete der ikke noget med hverken jeg eller bil!

Jeg var meget rystet og chokeret, men kørte videre igen efter ca. 10 min..

Jeg ringede til min mand, hvis kommentar var "Godt der ikke skete dig noget, men nu har du måske endelig fået respekt for de glatte veje!" WHAT!?!?!?! Jeg har ALTID haft respekt for glatte veje!

Uddrag af en diskussionen for ca. en uge siden:

Han "Ja ja vel er der glat, men du kan altså godt køre mere end 40 km. i timen! Du er jo til fare for hele trafikken når du kører så langsomt!"

Og i dag skulle jeg så have den anden kommentar smidt i ansigtet.

Jeg er rasende og grædefærdig!!!!!!

Gider sgu ikke fortælle til nogen at jeg er kørt galt, det er jo nok alligevel bare min egen skyld!!!!!!!  Hold da kæft hvor kan ens nærmeste ind imellem være meget respektløse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Heidi.

Godt der ikke skete dig noget..

Nu kender jeg jo ikke din mand, men kan det vare hans måde og reagere på?? Fordi han er blevet chokeret?? Så siger man nogle gange nogle ret dumme ting!! Desværre..

Jeg var selv indvoldveret i et trafikuheld i sommers, hvor der var en der kørte lige ud foran os.. Min datter blev kørt afsted til traumecenteret men vi slap uden skrammer.

Jeg kan sagtens forstå at du er skræmt, vred og ked af det...

Så en kæme kram til dig.. hvem du end er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.