1 Jordemoder besøg i morgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

FrkLarsen

Og i den anledning vil jeg gerne ha' lov at spørge om hvad der sker til 1. jordemoder besøg .

kamilla 13+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

LilyMarleen

Snak, snak og lidt mere snak, om livstil, forventninger, ting de tilbyder, også mærker hun på ens mave.. AV!

Anmeld

4. februar 2010

FrkLarsen

LadyRanda skriver:

Snak, snak og lidt mere snak, om livstil, forventninger, ting de tilbyder, også mærker hun på ens mave.. AV!

tak for dit svar  

Hører man også hjertelyd?  

Anmeld

4. februar 2010

LilyMarleen

FrkLarsen skriver:

tak for dit svar  

Nej det gjorde de ikke hos os, det gjode de først efter uge 16. Og jeg er 15+3 idag.. Så det var lidt en skam..

Anmeld

4. februar 2010

FrkLarsen

LadyRanda skriver:

Nej det gjorde de ikke hos os, det gjode de først efter uge 16. Og jeg er 15+3 idag.. Så det var lidt en skam..

øv øv 

Anmeld

4. februar 2010

lion

Spørg du mig, ikk en skid. Men I snakker sammen om forskellige ting og om forventninger.

Jeg hørte hjertelyd begge gange til mit første jm besøg

Anmeld

4. februar 2010

Sofia24

FrkLarsen skriver:

Og i den anledning vil jeg gerne ha' lov at spørge om hvad der sker til 1. jordemoder besøg .

kamilla 13+5

Jeg skal også til 1. jordemoderbesøg imorgen  

Jeg har også forhørt mig omkring, at det er en god snak om forskellige ting - bla. andet om hvordan vi har det, om forældre- og fødselsforberedelse osv.

Imorgen er jeg 15+3, så håber at hun vil lytte efter hjertelyd, men forventer det ikke. (Ville blive ked og nervøs hvis hun ikke kunne finde den, for det er jo stadig tidligt).

Har også hørt fra mange, at man ikke bliver mærket på til 1. jordemoderbesøg, så det er vist forskelligt.

Men jeg glæder mig i hvert fald og har skrevet et par spørgsmål ned som jeg skal huske at stille

Er spændt på at hører om dit besøg..

Knus Sofia

Anmeld

4. februar 2010

MTS

Jeg skal også til første jm besøg i morgen. Så har lige læst hvad i andre har skrevet. Det der undrer mig mest er at i alle har været så tidligt afsted. Jeg er 17+1 idag. Så jeg håber hun vil lytte efter hjertet i morgen.

Anmeld

4. februar 2010

siw84

en masse snak jeg blev både mærket på og lyttede til hjertelyd.. men ang. hjertelyd så har det os meget at sige hvordan moderkage væggen ligger.. for ligger den ud mod maven kan det godt være svært at få lyd.. ikke at hjertet er svagt for det er det besment ikke.. der er jo krudt på

knus siw 36+5

Anmeld

4. februar 2010

NoName

FrkLarsen skriver:

tak for dit svar  

Jeg hørte ikke hjertelyd, måske fordi jeg selv skulle spørge om der var tid til det... jeg anede ikke jeg selv skulle spørge, så vil da helt klart spørge næste gang... bare ærgeligt der er så længe til.

Ellers var det bare snak snak og uddeling af en bunke af brochurer.

NoName 15+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.