Så er alt snart klar til lillemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

lion

Nu er alt det vigtige klar til lillemanden når han melder sin ankomst.

konvelutten med gear til at tage navlestrengsblod med, Julius´ tøj han skal ha på hjem, batterier til kameraet er kommet i tasken.

Vi har endelig fået købt en himmelpind til tremmesegen, da vi af min kusine havde fået en himmel. Jeg endte så med at måtte pille lidt op og syg dem om, da de himmelpinden man kan få i dag ikk passede til himlen. Vi har købt lidt bleer.

Jeg fik købt en slynge i Baby Sam da jeg gerne ville ha en, og den jeg fik købt skulle man binde selv og det. Da jeg så skulle prøve at binde kunne jeg mærke at den bare IKKE var mig, at jeg ville blive idiot af den inden længe. Så vi fik pengene tilbage, jeg har så i ønskebørn set en kænguru slynge (ring slynge) så vidt mere er mig. Så nu skal vi bare ha købt sådan en.

Jeg har altid gerne ville ha en bestemt slags model af en skråstol, vi fik sidst en af min kusine, men den er ikk mig. Jeg har så været ude og kigge, jeg(vi) fandt så den model vi ville ha,den billige fra babysam var for stiv, og den vi synes om er selvfølgelig den dyreste. TYPISK. Men jeg vil gerne ha en baby börn skråstol, den kan det jeg vil ha og den er lækker.

Her er lidt billeder af Julius' seng.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

FruEllingsen

Dejligt at i er ved at have det hele klar til lillemandens ankomst

hvor er det et sødt navn i har valgt til ham. Men vi skal da se et billede af det tøj han skal have på hjem skal vi ikke ??

Anmeld

4. februar 2010

tumle81

Lyder dejligt at det hele er klart... Så er man mere rolig og kan nyde den sidste tid inden man skal have en dejlig baby i armene igen.

Vi har både en vikle og ring slynge og jeg er glade for dem begge to, men det er jo en smags sag...

En baby bjørn skråstol tror jeg du bliver glad for, vi har lånt en af min svigerinde og den er vi rigtig glade for. Den er god i pressede situationer ;-)

Held og lykke med fødslen, hvornår har du termin?

Knus Kathrina

Anmeld

4. februar 2010

lion

Jeg har termin d. 19 feb, det er om 15 dage.

Jeg VIL bare ha den skråstol, men den koster bare 949kr.

Jeg købte sættet og farmand ville så også ha sokkerne til.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Mimi uroen har jeg også lige købt og fået op Men kunne ikke nøjes, bleb nødt til at have sengeranden og babysengetøjet også! Selvom jeg havde en sengerand og jeg har alt for meget sengetøj i forvejen

Anmeld

5. februar 2010

Vinker

Iiih må være hyggeligt at pusle rundt med alt det lyseblå når nu I har været vandt til tøsefarverne

Blir spændende hvornår Julius melder sin ankomst og hvad Cassandra siger til at blive storesøster

Anmeld

5. februar 2010

Vinker

Super sejt tøj han ska ha på  Glæder jeg mig til at se ham i!

Anmeld

5. februar 2010

ChatH

Hvor ser det bare super ud! glæder mig til at se den lille mand i hans seje tøj!

Anmeld

5. februar 2010

anna-jonas

lion skriver:

Åhhhhh...........Helene, jeg bli'r helt skruk. Prøv at kigge efter den vippestol i gul og gratis eller på trendsales............tit er der mange penge at spare.

Ham Julius er da vist MEGET velkommen når han kommer.

Anmeld

5. februar 2010

Vingummien

lion skriver:

Nu er alt det vigtige klar til lillemanden når han melder sin ankomst.

konvelutten med gear til at tage navlestrengsblod med, Julius´ tøj han skal ha på hjem, batterier til kameraet er kommet i tasken.

Vi har endelig fået købt en himmelpind til tremmesegen, da vi af min kusine havde fået en himmel. Jeg endte så med at måtte pille lidt op og syg dem om, da de himmelpinden man kan få i dag ikk passede til himlen. Vi har købt lidt bleer.

Jeg fik købt en slynge i Baby Sam da jeg gerne ville ha en, og den jeg fik købt skulle man binde selv og det. Da jeg så skulle prøve at binde kunne jeg mærke at den bare IKKE var mig, at jeg ville blive idiot af den inden længe. Så vi fik pengene tilbage, jeg har så i ønskebørn set en kænguru slynge (ring slynge) så vidt mere er mig. Så nu skal vi bare ha købt sådan en.

Jeg har altid gerne ville ha en bestemt slags model af en skråstol, vi fik sidst en af min kusine, men den er ikk mig. Jeg har så været ude og kigge, jeg(vi) fandt så den model vi ville ha,den billige fra babysam var for stiv, og den vi synes om er selvfølgelig den dyreste. TYPISK. Men jeg vil gerne ha en baby börn skråstol, den kan det jeg vil ha og den er lækker.

Her er lidt billeder af Julius' seng.

Ihh, glæder mig bare til at han kommer til verden. Og til vi skal se ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.