Nu er alt det vigtige klar til lillemanden når han melder sin ankomst.
konvelutten med gear til at tage navlestrengsblod med, Julius´ tøj han skal ha på hjem, batterier til kameraet er kommet i tasken.
Vi har endelig fået købt en himmelpind til tremmesegen, da vi af min kusine havde fået en himmel. Jeg endte så med at måtte pille lidt op og syg dem om, da de himmelpinden man kan få i dag ikk passede til himlen. Vi har købt lidt bleer.
Jeg fik købt en slynge i Baby Sam da jeg gerne ville ha en, og den jeg fik købt skulle man binde selv og det. Da jeg så skulle prøve at binde kunne jeg mærke at den bare IKKE var mig, at jeg ville blive idiot af den inden længe. Så vi fik pengene tilbage, jeg har så i ønskebørn set en kænguru slynge (ring slynge) så vidt mere er mig. Så nu skal vi bare ha købt sådan en.
Jeg har altid gerne ville ha en bestemt slags model af en skråstol, vi fik sidst en af min kusine, men den er ikk mig. Jeg har så været ude og kigge, jeg(vi) fandt så den model vi ville ha,den billige fra babysam var for stiv, og den vi synes om er selvfølgelig den dyreste. TYPISK. Men jeg vil gerne ha en baby börn skråstol, den kan det jeg vil ha og den er lækker.
Her er lidt billeder af Julius' seng.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld