Juhu plukveer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

lion

Jeg ved de fleste af jer vilel tænke, hvorfor er jeg glad for plukveer.

Nu skal i hører: Jeg har en datter på 1½ år og da jeg var gravid med hende blev jeg den sidste måned og de 14 dage over tid, HELE tiden spurgt om jeg havde haft plukveer, og jeg svarede, det tro jeg ikk. Hvor jm og andre kvinder sagde, så har du ikk haft plukveer, hvis du siger sådan.

Men d. 1 feb. fik jeg en kort plukveer på vej hjem fra at handle, så nu ved jeg havd det er. Jo det gjorde ondt og jeg håber jeg slipper for at få flere, men jeg ved hvad det er.

Lige nu går jeg bare og venter på hvornår lillemanden vil ud, jeg har termin her d. 19 feb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

missKat

haha - det er bare såååå tosset med de ting vi kan glæde os over er også de ting vi bander væk 

Jeg er sygemeldt pga mange plukveer og har haft dem kraftigt siden uge 19, hvor jeg første gang var på fødegangen.. Så her er de ikke en glædelig ting.

Her den anden dag, skrev jeg et frustreret indlæg om dårlig samvittighed over at være "træt" af fisen, fordi den er såååå aktiv 

og i starten går man og venter på liv og når det kommer er det helt ovenud fantastisk!! Nu er der 9 uger til termin og jeg er ved at gå til af al den asen og masen 

"tillykke" med dine plukveeer, jeg håber du får en rigtig god sidste tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.