Jubiiiiii!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

ChatH

Nåh nu fik jeg lige ringet til svangerambulatoriet for at høre om de havde lavet en tid til mig til nakkefolden.

Snakkede heldigvis med en meget sød dame som gik ind og tjekkede uden problemer og vi skal allerede derop den 11 - når jeg lige præcis skulle være 12 uger henne

Gud hvor jeg håber min baby har det super derinde i maven og alt er som det skal være!!

Nåh bare et lille jubel udbrud fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Vinker

Chatarina skriver:

Nåh nu fik jeg lige ringet til svangerambulatoriet for at høre om de havde lavet en tid til mig til nakkefolden.

Snakkede heldigvis med en meget sød dame som gik ind og tjekkede uden problemer og vi skal allerede derop den 11 - når jeg lige præcis skulle være 12 uger henne

Gud hvor jeg håber min baby har det super derinde i maven og alt er som det skal være!!

Nåh bare et lille jubel udbrud fra mig.

Super  Det blir spændende!

Må egentlig være lidt underligt "kun" at have én baby i maven når nu man har været "vant til" at ha to på én gang.....

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

Ja det bliver alt for spændende, men håber og regner med at alt er okay!!!

Og ja det er vildt mærkeligt at der kun er en baby derinde - har meget svært ved at finde ud af det. jeg har helt tjek på to babyer og hvad man gør, føler lidt at jeg bare starter forfra som mor der ikke har tjek på noget som helst

men mon ikke det går!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.