Hvorfor ikke mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Anonym trådstarter

Har lige fået at vide af min bedste veninde at hun er gravid... jeg er glad hendes vegne, men øv hvor er det bare irriterende at alle mine veninder bliver gravide og ikke mig!!!  

Jeg ved jeg kan få børn, fordi jeg har en søn i forvejen, men det tog mere end 1 år inden jeg blev gravid med ham...

Min veninde har 3 børn, nr 4 på vej og 3 de første har været "ups'er" barn nr.3 var en mega ups'er... havde sex med eks'en 1 gang og wupti så var hun gravid....

Ved ikke lige hvad jeg vil med dette indlæg... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Har lige fået at vide af min bedste veninde at hun er gravid... jeg er glad hendes vegne, men øv hvor er det bare irriterende at alle mine veninder bliver gravide og ikke mig!!!  

Jeg ved jeg kan få børn, fordi jeg har en søn i forvejen, men det tog mere end 1 år inden jeg blev gravid med ham...

Min veninde har 3 børn, nr 4 på vej og 3 de første har været "ups'er" barn nr.3 var en mega ups'er... havde sex med eks'en 1 gang og wupti så var hun gravid....

æv æv... hvor længe har du prøvet? jeg kender det syntes også der gik en evighed med Nadia.. blev gravid efter 8 måneder... syntes alle blev gravide omkring mig inden for 3 måneder.. så 8 måneder var en evighed..

Anmeld

4. februar 2010

Anonym trådstarter

Vi har prøvet i 5 måneder... skal teste igen om ca 2 uger håber så meget på at der er gevinst

Hver gang mens kommer er det et  mega skuffelse... ej hvor jeg hader det

Ja det føles so en evighed når man ikke bliver gravid... kan huske fra vi prøvede at blive gravide med vores søn at jeg græd som pisket hver gang mens kom  

Anmeld

4. februar 2010

qp

Anonym skriver:

Vær du glad for, at du ER mor - det er der jo mange der har et brændende ønske om, at blive men som bare bliver frarøvet den oplevelse pga naturens veje.

Prøv og fokuser det du har fremfor "det du ønsker"

Anmeld

4. februar 2010

ønskebørn74

Forstår dig så udmærket.. Vi var de første der startede med at forsøge at få børn og nu har ualle mindst 2... Så snyd.. Ikke at man ikke under dem det... Men 9år uden et levende barn er altså ikke lige det der er planen her..

Det jeg har fundet som hjælper mig er hobby ting og baby.dk.... Her er altid en man kan tude ud til... Det er den skønneste side!!

Anmeld

4. februar 2010

ønskebørn74

qp skriver:

Vær du glad for, at du ER mor - det er der jo mange der har et brændende ønske om, at blive men som bare bliver frarøvet den oplevelse pga naturens veje.

Prøv og fokuser det du har fremfor "det du ønsker"

Hej søde... Jeg er glad for at du sender os der ikke kan naturligt en tanke... Men ikke kun vi har lov til at blive frustrerede... Det er hårdt for alle der prøver at se en negativ test.. Og ingen andre end en selv ved hvor hårdt det er... el. kan mærke det... Vi er trods alt ikke inde i deres hjerter og sind..

Anmeld

4. februar 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Vi har prøvet i 5 måneder... skal teste igen om ca 2 uger håber så meget på at der er gevinst

Hver gang mens kommer er det et  mega skuffelse... ej hvor jeg hader det

Ja det føles so en evighed når man ikke bliver gravid... kan huske fra vi prøvede at blive gravide med vores søn at jeg græd som pisket hver gang mens kom  

Måske ønsker du dig det så meget og det er derfor sker det? Jeg må give Ap ret i at du skal være glad for du har en Men altså jeg kan udmærket forstå din frustration... for ærligt så tror jeg at man bliver det ligemeget om det er den første eller den sidste, fordi hvis man er en af dem som ønsker flere børn

Anmeld

4. februar 2010

Lillefe

ønskebarn74 skriver:

Hej søde... Jeg er glad for at du sender os der ikke kan naturligt en tanke... Men ikke kun vi har lov til at blive frustrerede... Det er hårdt for alle der prøver at se en negativ test.. Og ingen andre end en selv ved hvor hårdt det er... el. kan mærke det... Vi er trods alt ikke inde i deres hjerter og sind..

Enig

Anmeld

4. februar 2010

qp

Ja jeg er ikke i tvivl om, at det må være skide hårdt men dertil må jeg sige, at jeg dog mener at ønsket om en ny baby for nogle kommer til, at dominere så meget i familielivet, at folk der allerede er forældre ikke kan rumme, at være det 100% for de børn de allerede i forvejen har.

Dette synes jeg er bekymrende og jeg ved der er rigtig mange der lever sådan, på trods af at de nok selv ville have svært ved, at erkende det.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke ønsker hun skal få denne baby - det håber jeg da virkelig for hende og ikke mindst det barn hun har i forvejen.

Anmeld

4. februar 2010

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Forstår dig så udmærket.. Vi var de første der startede med at forsøge at få børn og nu har ualle mindst 2... Så snyd.. Ikke at man ikke under dem det... Men 9år uden et levende barn er altså ikke lige det der er planen her..

Det jeg har fundet som hjælper mig er hobby ting og baby.dk.... Her er altid en man kan tude ud til... Det er den skønneste side!!

Et kæmpe  til dig

Jeg ved jeg skal være glad for det jeg har og det er jeg også, men når man so inderligt ønsker sig et barn til er det svært når det ikke kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.