Barsel......... :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

RikkeR

Så har jeg sidste dag på arbejdet idag  - og det glæder jeg mig bare rigtig meget over.

Jeg har været voldsomt presset i forhold til job, bolig osv. Jeg har pendlet et par gange om ugen fra Odense til København i to mdr. Har brugt ENORMT meget tid på at få gjort mit lille nyindkøbte rækkehus klar til indflytning og nu går det hele bare op i en højere enhed.

Jeg flytter ind på lørdag og skal nu bare bruge den næste måned på at bygge rede og blive HELT klar oven i hovedet også, hvis I forstår. Jeg har planer om at få fyldt fryseren op med skønt mad, bruge tid med et par veninder og så ellers bare slappe af indtil lillefyren kommer ud til verden.

Hvad lavede I den sidste måned inden føldslen eller arbejdede I lige indtil I fødte?

Giv mig ídeer  - eller bare sig SLAP af RIKKE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Malthesmoar

RikkeR skriver:

Så har jeg sidste dag på arbejdet idag  - og det glæder jeg mig bare rigtig meget over.

Jeg har været voldsomt presset i forhold til job, bolig osv. Jeg har pendlet et par gange om ugen fra Odense til København i to mdr. Har brugt ENORMT meget tid på at få gjort mit lille nyindkøbte rækkehus klar til indflytning og nu går det hele bare op i en højere enhed.

Jeg flytter ind på lørdag og skal nu bare bruge den næste måned på at bygge rede og blive HELT klar oven i hovedet også, hvis I forstår. Jeg har planer om at få fyldt fryseren op med skønt mad, bruge tid med et par veninder og så ellers bare slappe af indtil lillefyren kommer ud til verden.

Hvad lavede I den sidste måned inden føldslen eller arbejdede I lige indtil I fødte?

Giv mig ídeer  - eller bare sig SLAP af RIKKE

Ahhh dejligt for dig

Jeg byggede "rede", shoppede, veninde hyggede osv

Mvh Susanne & pøj pøj

Anmeld

4. februar 2010

Snuffler25

Årh du heldig du har haft sidste arbejdsdag og nu er på barsel jeg har sidste arbejdsdag 12.3 og glæder mig ekstreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemt

Lavede de noget stads af dig? Sådan farvel-morgenbord eller noget? - plejer vi at gøre i mit firma. Hvor længe barsel tager du?

Anmeld

4. februar 2010

lisbethita

Weeeee tillykke :-) Jeg gik på barsel i mandags, så jeg er også TOP glad for det :-)

Håber du får en fantastisk barsel!!!

KH Lisbeth

Anmeld

4. februar 2010

RikkeR

Malthesmoar skriver:

Ahhh dejligt for dig

Jeg byggede "rede", shoppede, veninde hyggede osv

Mvh Susanne & pøj pøj

Tak - ja, det er rigtig dejligt - jeg har også set frem til det i et stykke tid nu.

Jamen din start på barslen lyder jo lidt som jeg gerne vil have min

Anmeld

4. februar 2010

RikkeR

Snuffler25 skriver:

Årh du heldig du har haft sidste arbejdsdag og nu er på barsel jeg har sidste arbejdsdag 12.3 og glæder mig ekstreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemt

Lavede de noget stads af dig? Sådan farvel-morgenbord eller noget? - plejer vi at gøre i mit firma. Hvor længe barsel tager du?

Jeg kan dælme godt forstå du glæder dig - .

Jeg sørgede selv for eftermiddagskage og en flaske champagne (fik også lige en bette tår selv) - mine søde kollegaer havde købt lidt tøj til den lille og sengetøj. Jeg fik blomster af en kunde og et fint kort.

Det var sådan en skøn dag, hvor jeg nærmest bare gik rundt i min egen lille verden med et kæmpe smil på læben. Var vist ikke skide produktiv .

Jeg holder barsel i et år, som det ser ud lige nu - overvejede på et tidspunkt at gemme noget af og så gå lidt ned i tid når jeg starter op igen, men lige nu ser jeg frem til et HELT år "fri".

Hvad med dig og barsel - hvad gør du dig af forestillinger?

Anmeld

4. februar 2010

RikkeR

lisbethita skriver:

Weeeee tillykke :-) Jeg gik på barsel i mandags, så jeg er også TOP glad for det :-)

Håber du får en fantastisk barsel!!!

KH Lisbeth

- tak, tak - er det ikke bare VILDT skønt at man endelig er nået hertil??

Jeg ønsker også dig verdens bedste barsel.

Knus Rikke

Anmeld

5. februar 2010

Snuffler25

RikkeR skriver:

Jeg kan dælme godt forstå du glæder dig - .

Jeg sørgede selv for eftermiddagskage og en flaske champagne (fik også lige en bette tår selv) - mine søde kollegaer havde købt lidt tøj til den lille og sengetøj. Jeg fik blomster af en kunde og et fint kort.

Det var sådan en skøn dag, hvor jeg nærmest bare gik rundt i min egen lille verden med et kæmpe smil på læben. Var vist ikke skide produktiv .

Jeg holder barsel i et år, som det ser ud lige nu - overvejede på et tidspunkt at gemme noget af og så gå lidt ned i tid når jeg starter op igen, men lige nu ser jeg frem til et HELT år "fri".

Hvad med dig og barsel - hvad gør du dig af forestillinger?

Årh lyder som en rigtig hyggelig dag  Og tror det er HELT normal at man ikke er videre effektiv på sin sidste arbejdsdag inden barsel hihi.
Jeg skal helt sikkert også have noget med vi kan gufle, måske kage eller noget sjovere Og så tror jeg de planlægger morgenmad hygge i min afdeling - plejer at være så hyggeligt *s*

jamen jeg regner også med et helt år! Har dog en aftale med chefen om at jeg kan komme tilbage tidligere hvis jeg får lyst til det - jeg skal bare kontakte dem jeg har nemlig ikke en barselsvikar i miin stilling, så vi tager det som det kommer siger han. Det er superog jeg ska så ik ha dårlig samvittighed heller hvis jeg tager det hele år! Hvem ved hvordan man har det med at være på barsel og være mor/husmor

Det vil tiden vise *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.