Google Maps

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Vinker

Er I også på google maps? Det var måske det Tina viste os for noget tid siden??

Nå men vores hus er i hvert fald med og sørme om nysgerrige Morten ikke også er kommet med (samt Niklas Emil som ligger og sover i barnevognen)

Klik ind på http://maps.google.dk/ og hvis I skriver i søgefeltet Jupitervænget 3 6710, så kommer vores lille hus frem. Så trykker man på A'et og klikker på street view. Så kan man selv dreje billedet og se lidt nærmere - Ret smart (og måske lidt skræmmende...)

Men det er lidt en skandale er vores eeeelskede ølbænk ikke en gang er med på billederne. Bilen har lige præcist været forbi omkring da naboens dreng blev student for de havde lånt ølbænken....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

JustAnotherName

Sikke fint i bor. Ser ud til at være et dejligt område.

Jeg fandt også lige mit eget hjem, det er da en smule mystisk at se....
Vores hoveddør står åben, og der er en skikkelse inde i køkkenvinduet - jeg tror måske nok at det er mig .....lidt sært! 

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

Ja det ser sørme hyggeligt ud vi bor åbenbart så meget på landet at vi ikke er med

Anmeld

4. februar 2010

TbCp

Vinker skriver:

Er I også på google maps? Det var måske det Tina viste os for noget tid siden??

Nå men vores hus er i hvert fald med og sørme om nysgerrige Morten ikke også er kommet med (samt Niklas Emil som ligger og sover i barnevognen)

Klik ind på http://maps.google.dk/ og hvis I skriver i søgefeltet Jupitervænget 3 6710, så kommer vores lille hus frem. Så trykker man på A'et og klikker på street view. Så kan man selv dreje billedet og se lidt nærmere - Ret smart (og måske lidt skræmmende...)

Men det er lidt en skandale er vores eeeelskede ølbænk ikke en gang er med på billederne. Bilen har lige præcist været forbi omkring da naboens dreng blev student for de havde lånt ølbænken....

Hehehe han kunne bare ikke lade være med lige at gå ud og kigge

Anmeld

4. februar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Hehehe han kunne bare ikke lade være med lige at gå ud og kigge

Nej det kunne han nemlig ikke - han er altid så skide nysgerrig... Jeg vil så hellere gemme mig så jeg blev inde da han råbte om at google bilen var her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.