Hejsa:0)
Min datter er 6 år, min bonus søn er 4 år, sammen med min køreste venter vi vores første fælles barn - har termin om 1 1/2 måned.
Så reeelt er der 6 år og 4 år imellem de "biologiske" børn.
Jeg synes man skal gøre hvad man føler for, men det med en legekammerat, det er den MEGET dårlig begrundelse, for fordi man er søskende er det ikke ens betydende med fryd og gammen og hygge og leg for dem.
Jeg har en lillesøster og der er 2 år i mellem, vi havde super meget glæde af hinanden og har det i dag stadig. Har et hold kusiner, som der er 1 1/2 år imellem, og aldrig har jeg set et søskendepar hade hinanden så meget. De slåssede, nev, bed skændtes osv. de haret ok forhold i dag, men ikke sådan et super tæt knyttet forhold.
Så det kan gå begge veje.......
Dernæst vil jeg sige at jeg nu selv har ventet 6 år med at få den næste, og har virkelig nydt det. Nydt at opleve hvert sekund af min datters liv, og ikke skulle "dele" det med en søskende. For 1 1/2 år siden fik hun så en "bonus" lillebror, hvilket man ikke helt kan sammen ligne med en baby, da han var 2 1/2 på det tidspunkt o jo ikke tog opmærksomheden i forhold til det et nyfødt barn gør:0)
Knus
Christina
34+4
Anmeld