Har verdens bedste kæreste !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ja som overskriften siger, så har jeg simpelthen verdens bedste kæreste..

Han er lige kommet hjem fra arbejde, da han skulle overarbejde, og da han så træder ind af døren, har han en buket blomster i hånden, og så blir jeg så vildt glad, (det er ikke tit jeg får blomster) , men så siger han der er mere.. han hiver så et kort frem, hvor der så står at han elsker mig og at han syntes vi skal lidt væk alle sammen, efter hospitalet og det..

så vi skal simpelthen til paris!!!! når malou er 3mdr, (hun blir 2mdr d.10feb) .. bare i en forlænget weekend..  .. total dejligt... lige hvad vi trænger til at komme lidt væk fra det hele..

åhh han er da bare dejlig, sådan at tænke på alt..

når ville bare lige af med det her.. tøsser.. knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

oo

åh hvor mega-pega skønt! ja han ER verdens bedste kæreste

Anmeld

3. februar 2010

Sees

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Ja som overskriften siger, så har jeg simpelthen verdens bedste kæreste..

Han er lige kommet hjem fra arbejde, da han skulle overarbejde, og da han så træder ind af døren, har han en buket blomster i hånden, og så blir jeg så vildt glad, (det er ikke tit jeg får blomster) , men så siger han der er mere.. han hiver så et kort frem, hvor der så står at han elsker mig og at han syntes vi skal lidt væk alle sammen, efter hospitalet og det..

så vi skal simpelthen til paris!!!! når malou er 3mdr, (hun blir 2mdr d.10feb) .. bare i en forlænget weekend..  .. total dejligt... lige hvad vi trænger til at komme lidt væk fra det hele..

åhh han er da bare dejlig, sådan at tænke på alt..

når ville bare lige af med det her.. tøsser.. knus

Sikke en SKØN overraskelse - Hvor er det sødt af ham

Håber I får en rigtig dejlig tur til Paris.

Anmeld

3. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Det fortjener i altså også..

SØD kæreste. Du er sgu da heldig!

Anmeld

3. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jamen altså - hvor skønt. Rigtig god tur.

Anmeld

3. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Årh :')

Hvor er det da bare dejligt for dig ! Får jo helt tårer i øjene , men det bebrejder jeg hormonerne Og så til PARIS

Super skøn kæreste du har dig der, jeg havde været overlykkelig bare af blomsterne

Sabrina som ønsker jer en super dejlig forlænget weekend til Paris!

Anmeld

3. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

tusind tak tøsser..

ja man må sige han ER den bedste kæreste hehe..

glæder mig helt sindsygt hehe..

Anmeld

3. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Sabrina17 skriver:

Årh :')

Hvor er det da bare dejligt for dig ! Får jo helt tårer i øjene , men det bebrejder jeg hormonerne Og så til PARIS

Super skøn kæreste du har dig der, jeg havde været overlykkelig bare af blomsterne

Sabrina som ønsker jer en super dejlig forlænget weekend til Paris!

hehe.. årh, ja det må være homonerne

ja startede da også bare med at blive vildt glad for blomsterne, og da han så sagde at der var mere, ja så blev jeg helt hehe..

mange tak

Anmeld

3. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hehe.. årh, ja det må være homonerne

ja startede da også bare med at blive vildt glad for blomsterne, og da han så sagde at der var mere, ja så blev jeg helt hehe..

mange tak

Ja hold da op... Håber du forkæler ham lidt i aften, når putte er kommet i seng Dét fortjener han 360% !!! Hehe

Men hvor er han da betænksom, det er da LIGE det i har brug for, ovenpå sådan en træls omgang med hende den skønne

Anmeld

3. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Sabrina17 skriver:

Ja hold da op... Håber du forkæler ham lidt i aften, når putte er kommet i seng Dét fortjener han 360% !!! Hehe

Men hvor er han da betænksom, det er da LIGE det i har brug for, ovenpå sådan en træls omgang med hende den skønne

ja han skal bare forkæles hehe.. .. ja han fortjener det mere end nogle anden.. ..

ja det er lige hvad vi trænger til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.