At pille næse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.141 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi sad efter aftensmad hygge snakked lidt om hvad vi har lavet i dagens løb.

Frederic er så lige kommet i tanke om at han har en næse.. Og begynder lystigt med den ene finger, at stoppe den så lang op i næsen at vi næsten kunne se den komme ud af øret...

Jeg kigger på ham og spørger hvad laver du, Frederic?

Han får hevet sin finger ud - viser os sin finger - kigger overasket og siger: Se, den tom...

Ih altså, han bliver 17 mdr idag...

Nåed ikke at få et billed af det, men har da fanget nogle af ham i eftermiddags...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Henri84

Haha hvor godt
Herhjemme er det et større hit at pille i mors og fars næser... Og hels mens de sover

Anmeld

3. februar 2010

Henri84 skriver:

Haha hvor godt
Herhjemme er det et større hit at pille i mors og fars næser... Og hels mens de sover

Det gør han heldigvis ikke, endnu...

Det er mig der putter 95 % af tiden og efter farmand har børstet hans tænder - kommer han så over til mig. For sine 2 nusseklude og sin sut, farmand kysser ham godnat og hver faten løfter han hovedet ud - kigger på far og peger på min kind...

Mor skal også have kys...

Anmeld

3. februar 2010

Vingummien

Frederic's moar skriver:

Frederic er så lige kommet i tanke om at han har en næse.. Og begynder lystigt med den ene finger, at stoppe den så lang op i næsen at vi næsten kunne se den komme ud af øret...

Han får hevet sin finger ud - viser os sin finger - kigger overasket og siger: Se, den tom...

Nåed ikke at få et billed af det, men har da fanget nogle af ham i eftermiddags...

ej troede jeg var den eneste der havde en unge i den alder der piller næse

Anmeld

3. februar 2010

suanne85 skriver:

ej troede jeg var den eneste der havde en unge i den alder der piller næse

Nope..

Sjovt at se hvor optaget de egentlig bliver af det... Deres hel egen guldgraver verden..

Anmeld

3. februar 2010

Vingummien

Frederic's moar skriver:

Nope..

Sjovt at se hvor optaget de egentlig bliver af det... Deres hel egen guldgraver verden..

Ja og Emil spiser dem også hvis han kan komme til det

Han pusser også næse, så hvis man vil tøre den skal han også selv lige have en lommelet så han kan hjælpe til

Anmeld

3. februar 2010

suanne85 skriver:

Ja og Emil spiser dem også hvis han kan komme til det

Han pusser også næse, så hvis man vil tøre den skal han også selv lige have en lommelet så han kan hjælpe til

Her er den altid tom...

Ej har ikke set ham spise dem endnu, han stikker gerne fingeren i sky - kommer rendende og siger: adr...

Frederic er også god til selv at pusse næse, han kommer gerne selv - peger på næsen og siger adr - peger derefter på den æske med klenex i... Han får et stykke, pudser næsen/ tørre snot væk og smider papir i skraldespand.

Anmeld

3. februar 2010

Malthesmoar

Frederic's moar skriver:

Fnis...Malthe piller også næse konstant

Igår havde han pænt overgivet et stk bussemand til pædagoens skulder...nej altså hvor for De det fra

Desuden har han fundet ud af at det er helt "normalt" at ligge bussemændende ned i revnerne på sofabordet

Ej altså hvor for De det fra!?Jo ik ligefrem noget han har set OS gøre

Anmeld

3. februar 2010

Malthesmoar skriver:

Fnis...Malthe piller også næse konstant

Igår havde han pænt overgivet et stk bussemand til pædagoens skulder...nej altså hvor for De det fra

Desuden har han fundet ud af at det er helt "normalt" at ligge bussemændende ned i revnerne på sofabordet

Ej altså hvor for De det fra!?Jo ik ligefrem noget han har set OS gøre

Frederic piller heldigvis ikke så tit næse, måske det kommer når han bliver ældre...

Så er jeg glad for han selv kommer og afl dem... End at sætte dem hist og pist... De lærer det hurtigt...

Anmeld

3. februar 2010

Malthesmoar

Frederic's moar skriver:

Frederic piller heldigvis ikke så tit næse, måske det kommer når han bliver ældre...

Så er jeg glad for han selv kommer og afl dem... End at sætte dem hist og pist... De lærer det hurtigt...

Dette er også noget Malthe lige er begyndt på, ca den sidste uges tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.