leger og leger og en pylret mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Klitgaard

Ja min "lille" Oskar leger og leger med sig selv han bygger med lego ,leger med togbane ,læser i bøger og alt mulig andet han kan lege i timevis godt nok roder det men han leger , jeg kan få helt dårlig samvittighed fordi han bare går og "passer sig selv"

Den 6 April skal Oskar starte i børnehave og det har jeg det ikke godt med. synes han er alt for lille men han er jo ligeså gammel som pigerne var da de begyndte i bhv men han er altså ikke så fremlig som tøserne var han gør ALT i bleen endnu siger stadig en del som kun kendere kan forstå ,selvom han dog kan sige sætninger på mange ord nu helt rent men stadig en del volapyk . Han kan også finde ud af at bande det er så knap så godt av satan har han brugt en del men er holdt igen men så den anden dag tabte han noget  så sagde han "Åhe FUck " tror dessværre han har hørt jeg har sagt det

Han har stadig brug for middagssøvn og jeg tror ik han vil sove i børnehaven og så gider han overhovedet ik selv at hjælpe med at få tøj af og på

Ved godt det nok skal gå, men det er jo mit tredje barn der skal til  i bhv så det burde jo være lettere for mor her men det er overhovedet ikke det er værre . DEt er jo mit sidste barn der skal starte han er jo blevet alt for hurtig stor .er helt tudemarie over det.
Hilsen tudemarie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

anna-jonas

Griner................han lyder bare som en helt almindelig sund og rask knægt på 3 år...............

Anmeld

3. februar 2010

JustAnotherName

Sådan har jeg det med min LILLEBITTE Celina.
Min barsel slutter om 2 måneder, og jeg fatter bare SLET ikke, hvor tiden er blevet af. Jeg synes overhovedet ikke at Celina er stor nok til at skulle passes ude af andre end mig, og jeg er slet ikke parat til, at skulle give slip på hende allerede om så kort tid.

Men hun er jo ligeså stor som Bianca var. Og min barsel har varet ligeså længe som med Bianca. jeg har bare haft TO BØRN denne gang og dermed lidt mere om ørerne, og så føles det bare som om, at tiden farer afsted, og de små bliver ALT FOR HURTIGT store.

Jeg er bestemt ikke træt af barsel!!!
Men det skal selvfølgelig også nok blive godt, at komme ud og igang igen.
Men hvis ikke det var et spørgsmål om kroner-og-ører og at jeg var NØDT til det, ja så ville jeg vælge at tage et par måneder mere hjemme med hende, det er helt sikkert.

Men de vokser jo, de kære små. Uanset om vi vil det eller ej.
Og når først de er kommet godt ind i det nye, og vi forældre forener os med det, så bliver det hele jo godt alligevel 

Han lyder som en skøn knejt, din Oskar. Og jeg er sikker på, at børnehave nok skal være sagen for ham, når han lige er kommet igang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.