dagen idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

skoust

okay der har været mange problemer her på det sidste..

men jeg gik fra dennis i mandags og før dennis have jeg noget kontakt med en der hedder christian og som jeg et eller andet sted er helt vild med men tør ikke give mig 100% for han har satdig noget med hans eks kæreste ved ikke hvor meget det er eller hvor lidt det er..

men ja problemet er om jeg skal finde ud af noget med christian altså tage chancen eller hvad jeg skal ? eller være sammen med dennis igen eller.. er helt forvirret håber der er nogen der vil hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Honningblomst

skoust skriver:

men jeg gik fra dennis i mandags og før dennis have jeg noget kontakt med en der hedder christian og som jeg et eller andet sted er helt vild med men tør ikke give mig 100% for han har satdig noget med hans eks kæreste ved ikke hvor meget det er eller hvor lidt det er..

men ja problemet er om jeg skal finde ud af noget med christian altså tage chancen eller hvad jeg skal ? eller være sammen med dennis igen eller.. er helt forvirret håber der er nogen der vil hjælpe.

Hvad med bare at nude dit barn og være sammen med dig selv lidt.. man behøver jo ikke have en og efter et brud tror jeg faktisk det er sund lige at trække vejret og nyde sig selv lidt...

Held og lykke..

Knus Eva...

Anmeld

3. februar 2010

Nemesis

hvis du er i tvivl er det ikke det rigtige at være sammen med nogen af dem! Find dig selv først og giv det tid så skal resten nok komme.

:-) Sisse

Anmeld

3. februar 2010

skoust

det lyder også fornuftigt men som jeg har skrevet tidligere her inde så er oliver i plejefamili.. så det er jo kun mig der er her.. og man er bare så forvirret for vd jo godt hvad jeg vil men ved også bare at han ikke vil det samme når det kommer til stykket selv om han siger han gerne vil.. gav det mening?

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

Hvis en af dem er den rigtige for dig, er han der også når du føler dig sikker og helt klar!

Anmeld

3. februar 2010

TbCp

skoust skriver:

Åhh det er en svær en når der ikke er så mange oplysninger.
Hvor længe har du været sammen med Dennis, hvad var grunden til at du gik fra ham osv....

Du skal mærke efter inde i dig selv og du behøver vel ikke vælge enten den ene eller den anden. Måske det er rart at være alene lidt og finde ud af hvad du vil 

Anmeld

3. februar 2010

skoust

problemet er bare at det er mig der vil være sammen med christian og jeg føler mig parat og klar og alt det der men han siger at vi skal tage det stille og roligt og vente til efter han er flyttet han flytter 1/3 og så skal vi se hvad der sker der jeg kan også sagtens vente på ham det er slet ikke det men jeg mener bare at jeg ville føle mig rigtig skidt hvis han så siger at vi ikke skal have noget sammen alligevel for jeg holder virkelig meget af ham

Anmeld

3. februar 2010

JustAnotherName

Jeg tror du har brændt broen med Dennis ....og det var jo dit eget valg!

Muligvis kunne han finde på at tage dig tilbage, men det er vel ikke det rigtige at gøre, når nu du HAR valgt at forlade ham?

Og denne Christian, lyder i mine ører ærligt talt ikke til at ville dig så alvorligt, når han stadig har noget sideløbende med sin eks.

Jeg synes du skal slå kold vand i blodet. Finde dig selv!!
Og derefter finde dig en sød fyr ....og sikkert en helt anden end Dennis eller Christian.

Anmeld

3. februar 2010

skoust

tror ikke jeg har forklaret det her ordenligt... men okay ja ja.. skal nok lade være med at spørge om hjælp mere når det bare er sure svar jeg får..

Anmeld

3. februar 2010

charlottekri

nu synes jeg ikke at det direkte er sure svar du får (og du skal heller ikke læse det her som et)

som jeg har forstået det, så er det dig der har foladt dennis?? og det må der jo have været en grund til, og derfor synes jeg at det ville være dumt at gå tilbage til ham...

hvad angår christian, så synes jeg at du skal vente lidt på ham og evt i mellemtiden nyde at du er "fri" og tilbringe noget ekstra tid med veninderne og bare nyde at du ikke er afhængig af nogen. det kan jo være at du i den tid er kommet nærmere et svar på dit spørgsmål om hvorvidt du skal tage chancen med ham

håber at det hjalp lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.