Så nåede vi uge 10+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

ChatH

Mine bekymringer for den lille baby i maven er simpelthen forfærdelige. min ryg er helt af helvede til, det er åbenbart hårdt for ens bækken at bære tvillinger i første graviditet.

Men alligevel er jeg glad. idag skriver vi 10+6 altså siger de kloge at chancerne for abort falder drastisk nu da babyen er meget udviklet nu. Jeg for at babyen derinde har det godt.

Og så må det brev fra sygehuset med en tid til nakkefolden snart kommer.

Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg, ville nok bare ud med lidt frustration!

Chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Skytten0111

Det skal du da bare være velkommen til... det er sundt at komme ud med fustrationerne og ikke rende og holde dem inde, for så bruser det bare over på et tidspunkt..

Nu har jeg efter hånden hørt fra rigtig mange at de er rigtig nervøse for deres graviditet -(Incl mig selv) Men fik beskeden i dag fra lægen at jeg bare skulle tage det roligt og se positivt på det hele.. og bare prøve at slappe lidt af omkring graviditeten.. så det ville også være mit råd.. - Det skal lige siges at jeg er SÅ dårlig til at følge rådet.. hehe

Anmeld

3. februar 2010

ChatH

Skytten0111 skriver:

Det skal du da bare være velkommen til... det er sundt at komme ud med fustrationerne og ikke rende og holde dem inde, for så bruser det bare over på et tidspunkt..

Nu har jeg efter hånden hørt fra rigtig mange at de er rigtig nervøse for deres graviditet -(Incl mig selv) Men fik beskeden i dag fra lægen at jeg bare skulle tage det roligt og se positivt på det hele.. og bare prøve at slappe lidt af omkring graviditeten.. så det ville også være mit råd.. - Det skal lige siges at jeg er SÅ dårlig til at følge rådet.. hehe

TAk

Ja det er så p.... nemt at skulle tage det med ro, det sagde min læge også.

Men håber alt er okay nu jeg er nået sål langt. hvor langt er du hvis jeg må spørge.

Anmeld

3. februar 2010

Skytten0111

Spørg endelig.. Jeg er kun i 4+5 uge.. så der er stadig langt til (safty zone) Men jeg håber på det bedste.. havde en spontan abort sidst i oktober, så denne gang må det bare lykkes...

Men vi er jo så nervøse.......

Er det dit første barn?

Anmeld

3. februar 2010

Vial

Uh, kender det. Lige fra man ser de to streger på testen, så starter bekymringerne! En scanning i 7+0 og en i går, hvor jeg var 9+1 har dog beroliget mig rigtig meget. Nu er alle vitale organer dannet, og de er begge store og har bankende hjerter, så som lægen sagde: Dem slipper du ikke for de næste 30 år ;-) Kender mig selv ret til, at jeg vil stresse, når jeg kommer til den 23. Feb, hvor jeg skal til NF.

Anmeld

3. februar 2010

ChatH

Tillykke, så er graviditeten jo helt ny

spændende!!

Nej jeg har tvillingetøser på 3 år men havde en spontan abort i uge før pigerne og synes frygten er meget værre end da jeg ventede pigerne! det er sku nok alderen der gør det.

men du har jo meget længere tid at gå og være bekymret i end jeg har. Krydser for at jeres baby bliver derinde.

Kæmpe kram Chatarina

Anmeld

3. februar 2010

ChatH

KaMa skriver:

Uh, kender det. Lige fra man ser de to streger på testen, så starter bekymringerne! En scanning i 7+0 og en i går, hvor jeg var 9+1 har dog beroliget mig rigtig meget. Nu er alle vitale organer dannet, og de er begge store og har bankende hjerter, så som lægen sagde: Dem slipper du ikke for de næste 30 år ;-) Kender mig selv ret til, at jeg vil stresse, når jeg kommer til den 23. Feb, hvor jeg skal til NF.

NØJ skal du have tvillinger. Må altså sige at det er det mest fantastiske!!!!!

og ja vi havde også en tidlig scanning i uge 6 og en akut sscanning i uge 9 men synes ikke roen er der endnu, men som du selv siger så er alt det vigtigste dannet og så går det sjældent galt!

Må jeg spørge om hvornår du fik brev med nakkefolds scanning? går og venter på mit og er sku ved at blive utålmodig er nemlig 11+0  i morgen.

Knus

Anmeld

3. februar 2010

Skytten0111

Ja vi håber da at det lykkes denne gang.. (Det skal det bare).. men vi kan jo tros alt ikke gøre andet.. Men vi er jo unge endnu, og chancerne skulle jo være gode nok til at gennemføre en god graviditet...

Men vil i hvert fald ønske dig alt held og lykke... Tror på at vi klare den..

Knus Heidi

Anmeld

3. februar 2010

Skytten0111

Ja vi håber da at det lykkes denne gang.. (Det skal det bare).. men vi kan jo tros alt ikke gøre andet.. Men vi er jo unge endnu, og chancerne skulle jo være gode nok til at gennemføre en god graviditet...

Men vil i hvert fald ønske dig alt held og lykke... Tror på at vi klare den..

Knus Heidi

Anmeld

3. februar 2010

Vial

Chatarina skriver:

NØJ skal du have tvillinger. Må altså sige at det er det mest fantastiske!!!!!

og ja vi havde også en tidlig scanning i uge 6 og en akut sscanning i uge 9 men synes ikke roen er der endnu, men som du selv siger så er alt det vigtigste dannet og så går det sjældent galt!

Må jeg spørge om hvornår du fik brev med nakkefolds scanning? går og venter på mit og er sku ved at blive utålmodig er nemlig 11+0  i morgen.

Knus

Jeg skulle selv ringe og bestille tid. Skal scannes på Gentofte. Senere er det kommet frem, at jeg skal føde på Riget, men holder fast i tiden par Gentofte. Det er svært nok at få en dobbelttid til tvillinger. Så holder fast :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.