skal lige prale...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

..af min skønne mand!

Som mange af Jer sikkert læste forleden er hans far NOGET af en hulemand, og er ikke god til at støtte Daniel i noget som helst.

Daniel er startet på nogle fag som skal forberede ham bedre til sin uddannelse til ejendomsmægler. Hans far tror ikke på han gennemfører og mener bare han driver den af osv...

Daniel afleverede sidste mandag en statestikopgave i mat. og han har fået den tilbage i dag! med en kæmpe 10-tal på

Er bare så stolt af ham, og så kan min svigerfar LÆRE det.. Jeg har ikke på noget tidspunkt tvivlet på Daniels intelligens, hans evner eller hans iver for at klare det her - men nu har han også bare bevist det overfor resten af verden!

Nå...prale prale.. hihi!

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Sees

Caroline86 skriver:

..af min skønne mand!

Som mange af Jer sikkert læste forleden er hans far NOGET af en hulemand, og er ikke god til at støtte Daniel i noget som helst.

Daniel er startet på nogle fag som skal forberede ham bedre til sin uddannelse til ejendomsmægler. Hans far tror ikke på han gennemfører og mener bare han driver den af osv...

Daniel afleverede sidste mandag en statestikopgave i mat. og han har fået den tilbage i dag! med en kæmpe 10-tal på

Er bare så stolt af ham, og så kan min svigerfar LÆRE det.. Jeg har ikke på noget tidspunkt tvivlet på Daniels intelligens, hans evner eller hans iver for at klare det her - men nu har han også bare bevist det overfor resten af verden!

Nå...prale prale.. hihi!

Knus Caroline

Hvor er han sej!!!!

Det er sgu godt gået, Daniel - STORT tillykke med det flotte 10-tal

Anmeld

3. februar 2010

Ox.

Sådan! Tillykke med ham!

Anmeld

3. februar 2010

Mira0911

Uha - Tillykke til Daniel... Ham kan du godt være stolt af...

Anmeld

3. februar 2010

Bettemus

Hold da op 10! det er godt nok flot og klart et bevis på, at han kan meget mere end hans far tror

Anmeld

3. februar 2010

Hellemor

Hold da op.. Det er godt nok flot.. Stort tillykke til ham!

Anmeld

3. februar 2010

oo

FEDT MAND! stort tillykke til Daniel og NANANANANANAAAAAH til hans far (forældre der ikke tror på deres børn skulle seriøst have et los i røven!)

Anmeld

3. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ih hvor godt.. STORT TILLYKKE TIL DANIEL med 10'tallet.. ..'

og hvor man da bare kan fryde sig over det, når hans far siger sådan.. det er da bare mega fedt sveske..

knus

Anmeld

3. februar 2010

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

..af min skønne mand!

Nå...prale prale.. hihi!

Knus Caroline

En glad buket til jer og et kæmpe tillykke!!!!

Anmeld

4. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Total fedt!! Hvor er det godt gået

Tag den du gamle sure svigerfar/far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.