25 ugers undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.005 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

FruEllingsen

min 25 ugers undersøgelse nærmer sig lige så stille, og har lige lidt spørgsmål omkring det.

Var i til 25 ugers undersøgelse i 24+ eller 25 + ??

hvad sker der ved undersøgelsen, hvad er det lægen undersøger, og får man lov til at høre hjertelyd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Koen.

Drømmer skriver:

min 25 ugers undersøgelse nærmer sig lige så stille, og har lige lidt spørgsmål omkring det.

Var i til 25 ugers undersøgelse i 24+ eller 25 + ??

hvad sker der ved undersøgelsen, hvad er det lægen undersøger, og får man lov til at høre hjertelyd??

Jeg var i uge 25..

Lægen målte blodtryk og jeg lavde urin prøve, så mærkede hun på maven og vi snakkede lidt.. det var det

Tanja 29 + 4

Anmeld

3. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg var i 24+ ... Hun målte maven, tog blodtryk, afleverede urinprøve og lyttede hjetelyd... Og en god snak om hvordan det går

Anmeld

3. februar 2010

FruEllingsen

håber virkelig at komme til at høre hjertelyd

Det har jeg ikke hørt endnu, og glæder mig så meget til at skulle høre det lille hjerte slå

Anmeld

3. februar 2010

mek-83

Jeg var uge 25 (24+5) da jeg var til mi 25 ugers udersøgelse.

Vi hørte hjertelyd, han mærkede på mave, tog en urin prøve, derudover snakkede vi bare om hvordan det gik.

Maria 27+0

Anmeld

3. februar 2010

mek-83

Hvis lægen ikke selv vil høre hjertelyd så prøv da at spørge om du ikke godt må høre det

Mon ikke h*n er flinke og lade dig høre den vidunderlige lyd.

Anmeld

3. februar 2010

iln

Jeg var i 24+. Fik tjekket urin, blodtryk, fik taget blodprøve (jeg er rehsus negativ), blev mærket på maven og så ønskede jeg at høre barnets hjertelyd.

Anmeld

3. februar 2010

smokin

jeg skal have taget blodprøver oveni de almindelige undersøgelser når jeg skal afsted om et par uger, fordi jeg ikke tager jern under graviditeten. (længere historie) Men ellers er det jo stille og roligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.