Hvor er jeg bare priviligeret!!!
Her sidder jeg med sorte rander under mine øjne og ondt i kroppen af plukveer, blærebetændelse og alt det andet som følger med en stor mave... Men alligevel så er jeg bare så glad.
Jeg har lige været oppe og spise en dejlig frokost i byen med min dejlige vidunderlige kæreste, som på hjemvejen forærer mig hele Årgang 0 boksen og Rejseholdet boksen og en æske lakridspiber, så jeg kan holde mig i ro. På Strøget møder vi så min allerbedste ven Anders som er ude for at købe en gave til mig... Den har han så lige ringet på og afleveret til min kæreste, og det var Eurowoman, In, Costume, Femina, Woman og Se&Hør så jeg kan hygge mig med dem. Og så har min anden superven ringet at han er på vej med byens bedste fastelavnsboller og en chai latte til mig på sofaen 
I morgen kommer min læse/studiekammerat for at "mentalt afspænde mig" som han siger
Dvs et gavekort til at jeg må snakke om mig selv og brokke mig non stop i 2 timer (slevom det er HAM der lige har mistet sin kæreste gennem 10 år og er flyttet for sig selv i weekenden...
Jeg er OMGIVET af vidunderlige mænd - og den bedste af dem alle er i rugeriet i min mave...
Kan man virkelig være dybt bekymret, middelstresset, have dårlig samvittighed, være skingrendes forelsket og bare rigtig godt lykkelig - på samme tid????
Kh
Rosa
Anmeld