Så går pædagogerne i strejke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. maj 2008

sbs78

Fra mandag er der en del kommuner hvor pædagogerne strejker.
Så fra mandag skal jeg have Laura hjemme. Godt jeg ikke er begyndt på arb endnu.

Man kan vist gå ind på sin kommunes hjemmeside og kigge efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2008

Pia.

det indlæg var vi to vist enige om.... - har lige skrevet om det selv samme - ja her er vi jo som du kan læse i mit indlæg også ramt.... Grrrrr.... er så træt af det....:@

Håber det hurtigt får en ende.... :S

Anmeld

13. maj 2008

Honningblomst

Ja, desværre er vi også ramt IGEN...burde det ikke være et nyt sted nu??
Synes det er synd at pædagogern ikke gik med sidste gang, nu bliver det bare lidt et irritationsmoment og det er synd, for det er da et vigtigt job de har og til en meget sørgelig løn...trist.
Knus Eva...eksamen og barn med i skole...:(

Anmeld

13. maj 2008

Munder

Lige mine ord. Enten skulle de vælge nogle nye kommuner, ellers skulle de sgu alle sammen have strejket på samme tid.;)

Jeg kan slet ikke udtale mig om årsagen (rigtigt/forkert), da jeg ikke er sat nok ind i det, men det er skam irriterende, at vi fra mandag igen igen skal trylle for at få passet lillefisen:(

(H)
Dorte

Anmeld

13. maj 2008

Lise

kan man se et sted hvilke kommuner det går ud over?

Lise - som læser til eksamen og ikke var ramt sidste gang, heldigvis

Anmeld

13. maj 2008

heaven

Lise skriver:

kan man se et sted hvilke kommuner det går ud over?

Lise - som læser til eksamen og ikke var ramt sidste gang, heldigvis

De ramte er pt:
Frederiksberg, Høje-Taastrup, Rudersdal, Guldborgsund, Bornholm, Odense, Esbjerg, Horsens, Holstebro, Hjørring, Gladsaxe, Egedal, Kalundborg, Kolding og Århus

jannie

Anmeld

13. maj 2008

Jan9e D

Ja vi er jo så også ramt igen, og jeg føler slet ikke at jeg kan overskue det. er bare ved at være kørt så meget ned rent energimæssigt, at jeg mest har lyst til at kaste håndklædet i ringen. Fik dog snakket med min exmand i dag og han har indvilliget i at tage hende en ekstra dag på næste mandag. Men jeg forbander den strejke langt væk efterhånden. Selv om jeg måske er heldigere stillet end mange andre, da jeg jo går hjemme og ikke skal finde babysitter, men jeg går jo hjemme af en årsag.

Nå bare lidt pip fra mig også.

Kh Jannie

Anmeld

13. maj 2008

Balderson

Hej

Jeg kan da lige fortælle at det først er fra tirsdag den 20/05 at pædagogerne strejker og ikke mandag...

Og med hensyn til kommuner der strejker, så er det vores hovedbestyrelse der har valgt dem ud.. Og idet vi ikke rigtig kom igang med at strejke første gang har man valgt at beholde de samme kommuner..

Jeg kan da sige at vi er mange der gerne ville have strejket og kæmpet for at vi pædagoger får det vi fortjener.. Vi arbejder jo med mennesker...

Men vores formand og styrrelsen synes vi havde fået et godt tilbud, men det er så det tilbud ca. 70% af os pædagoger har valgt fra idag...

Som pædagog er jeg yderst tilfreds med at det blev et nej...

Men kan da godt se at det er træls for jer forældre, men håber bare i er forstårende...

Mvh

Balderson

Anmeld

13. maj 2008

Honningblomst

Balderson skriver:

Hej

Jeg kan da lige fortælle at det først er fra tirsdag den 20/05 at pædagogerne strejker og ikke mandag...

Og med hensyn til kommuner der strejker, så er det vores hovedbestyrelse der har valgt dem ud.. Og idet vi ikke rigtig kom igang med at strejke første gang har man valgt at beholde de samme kommuner..

Jeg kan da sige at vi er mange der gerne ville have strejket og kæmpet for at vi pædagoger får det vi fortjener.. Vi arbejder jo med mennesker...

Men vores formand og styrrelsen synes vi havde fået et godt tilbud, men det er så det tilbud ca. 70% af os pædagoger har valgt fra idag...

Som pædagog er jeg yderst tilfreds med at det blev et nej...

Men kan da godt se at det er træls for jer forældre, men håber bare i er forstårende...

Mvh

Balderson

Tror du på I får noget ud af det og hvis I gør, hvad forventer du så???

Eva..

Anmeld

13. maj 2008

Mor2008

[citat][f][småt]Balderson skriver:[/småt][/f] Hej Jeg kan da lige fortælle at det først er fra tirsdag den 20/05 at pædagogerne strejker og ikke mandag... Og med hensyn til kommuner der strejker, så er det vores hovedbestyrelse der har valgt dem ud.. Og idet vi ikke rigtig kom igang med at strejke første gang har man valgt at beholde de samme kommuner.. Jeg kan da sige at vi er mange der gerne ville have strejket og kæmpet for at vi pædagoger får det vi fortjener.. Vi arbejder jo med mennesker... Men vores formand og styrrelsen synes vi havde fået et godt tilbud, men det er så det tilbud ca. 70% af os pædagoger har valgt fra idag... Som pædagog er jeg yderst tilfreds med at det blev et nej... Men kan da godt se at det er træls for jer forældre, men håber bare i er forstårende... Mvh Balderson[/citat] Arh.. var det ikke kun 61,1% der sagde nej - det var stemmeprocenten der var 69,4. Og i følge BUPL's hjemmeside er det fra mandag i strejker.. -Louise der også er pænt træt af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.