Orker det ikke igen.... med den strejke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. maj 2008

Pia.

Grrrr.... Ja jeg støtter op om pædagogerne og deres lave løn og bla bla bla så er det lige som på det rene....

MEN, vi er fandme udtaget igen og jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre...

Jeg er spændt på hvad de siger på kontoret om jeg overhoved må have mine egne børn hjemme imens de strejker når jeg har dagplejbørn samtidig...
Mikkel er jo ikke noget problem han kommer jo bare hjem efter skole, men Mille på 5½ år Mads på 2 år kan jo ikke klare sig selv, uden en voksen....

Krummer tæere igen igen... Nu må det snart have en ende...

Knus fra Pia...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2008

Pia.

De kommuner der er ramt...

Frederiksberg, Høje-Taastrup, Rudersdal, Guldborgsund, Bornholm, Odense, Esbjerg, Horsens, Holstebro, Hjørring, Gladsaxe, Egedal, Kalundborg, Kolding og Århus

Anmeld

13. maj 2008

SaNiNa

Tror du ikke du kan få lov at beholde hende hjemme de ved jo godt at I ikke kan aflevere jers barn i børnehaven... håber da at kontoret har en forståelse...

Men godt nok trals at i er udtaget til strejke igen...

(H)

Anmeld

13. maj 2008

Susan1978

hej Pia,

ja jeg støtter dem også, men må altså også indrømme at de kunne godt ha valgt lidt andre komuner denne gang...

det er lidt træls..

men jeg er heldig at have en søster der ik er startet på arbejde endnu efter barsel også har vi en mormor og en bedstemor der er pensioneret.. så vi klarer den lige.. men det er mest synd for Ea, for hun elsker bare at være i BH, vi kan altså ik stimulere hende lige så meget herhjemme.

Susan Ea og Emil.

Anmeld

13. maj 2008

gda

En ide

Lav en gruppe på 5 børn fra børnehaven, og skift til at passe dem. Så skal man kun holde 1 fridag pr uge

Anmeld

13. maj 2008

Pia.

Mini Mouse skriver:

Tror du ikke du kan få lov at beholde hende hjemme de ved jo godt at I ikke kan aflevere jers barn i børnehaven... håber da at kontoret har en forståelse...

(H)

Hej Sanne... det er jo ikke kun 1 barn for mit vekommende men 3 børn - og så har jeg mine egne dageplejebørn og i tilfælde af sygdom så har jeg 5 dagplejebørn og 3 af mine egne og det er vist ikke okay....

men vi må se på det... Mikkel er jo heldigvis så stor, men de to andre kniber det lidt mere med... - syntes bare det er så surt at skulle bruge ferie på det... :(....

Knus Pia.

Anmeld

13. maj 2008

Pia.

Gitte D. Andersen skriver:

En ide

Lav en gruppe på 5 børn fra børnehaven, og skift til at passe dem. Så skal man kun holde 1 fridag pr uge

Ja det er faktisk en god idé... men syntes ikke der var særlig mange andre end mig selv der meldte sig da strejksen stod på sidst.... måske der er flere denne her gang.. !!!

Anmeld

13. maj 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Mini Mouse skriver:

(H)

Hej Sanne... det er jo ikke kun 1 barn for mit vekommende men 3 børn - og så har jeg mine egne dageplejebørn og i tilfælde af sygdom så har jeg 5 dagplejebørn og 3 af mine egne og det er vist ikke okay....

men vi må se på det... Mikkel er jo heldigvis så stor, men de to andre kniber det lidt mere med... - syntes bare det er så surt at skulle bruge ferie på det... :(....

Knus Pia.

Men det er jo desværre alternativet for de fleste...altså at holde ferie...desværre har jeg ikke engang den mulighed...:(
Knus..

Anmeld

13. maj 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Mini Mouse skriver:

(H)

Knus Pia.

Men det er jo desværre alternativet for de fleste...altså at holde ferie...desværre har jeg ikke engang den mulighed...:(
Knus..

Ja det ved jeg godt og det er jo også den sidste mulighed. . . men det er da surt at skulle lægge ferie - Mikkel skal jo stadig i skole. . . - bander det langt væk det her strejke. . .

Anmeld

13. maj 2008

Honningblomst

Tja...den kommer jo i sidste ende dine børn rigtig meget til gode og noget mere end det skader at måtte bruge lidtferie.
Men ja, det er super træls.
Jeg skal skrive min førsteårsopgave som jeg skal op i til eksamen med Bertram, men jeg ved også at den udvikling der er igang inden for pædagogverdenen virkelig ikke er positiv over for vores børn og ikke mindst børnebørn og oldebørn.
Så om ikke andet bedre løn, så da i høj grad flere hænder og flere kompetente studerende på seminarierne...for der er for få der søger ind og mange af dem der gør...uha, de skulle ikke i nærheden af mine børn...trist..
Og glæd dig over at du sidste gang havde muligheden for at have børnene hjemme, om ikke andet..:) så den med at du ikke orker den igen forstår jeg ikke helt..;)
Havde jeg mulighed for det, så kom du bare med dine børn..
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.