Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mini Mouse skriver:Tror du ikke du kan få lov at beholde hende hjemme de ved jo godt at I ikke kan aflevere jers barn i børnehaven... håber da at kontoret har en forståelse...Men godt nok trals at i er udtaget til strejke igen...(H)
Gitte D. Andersen skriver:En ideLav en gruppe på 5 børn fra børnehaven, og skift til at passe dem. Så skal man kun holde 1 fridag pr uge
PiaR skriver:Mini Mouse skriver:Tror du ikke du kan få lov at beholde hende hjemme de ved jo godt at I ikke kan aflevere jers barn i børnehaven... håber da at kontoret har en forståelse...Men godt nok trals at i er udtaget til strejke igen...(H)Hej Sanne... det er jo ikke kun 1 barn for mit vekommende men 3 børn - og så har jeg mine egne dageplejebørn og i tilfælde af sygdom så har jeg 5 dagplejebørn og 3 af mine egne og det er vist ikke okay....men vi må se på det... Mikkel er jo heldigvis så stor, men de to andre kniber det lidt mere med... - syntes bare det er så surt at skulle bruge ferie på det... :(....Knus Pia.
Eva skriver:PiaR skriver:Mini Mouse skriver:Tror du ikke du kan få lov at beholde hende hjemme de ved jo godt at I ikke kan aflevere jers barn i børnehaven... håber da at kontoret har en forståelse...Men godt nok trals at i er udtaget til strejke igen...(H)Hej Sanne... det er jo ikke kun 1 barn for mit vekommende men 3 børn - og så har jeg mine egne dageplejebørn og i tilfælde af sygdom så har jeg 5 dagplejebørn og 3 af mine egne og det er vist ikke okay....men vi må se på det... Mikkel er jo heldigvis så stor, men de to andre kniber det lidt mere med... - syntes bare det er så surt at skulle bruge ferie på det... :(....Knus Pia.Men det er jo desværre alternativet for de fleste...altså at holde ferie...desværre har jeg ikke engang den mulighed...:(Knus..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128