ondt på 2 dagen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

siw84

ja jeg har så haft ondt i bækkenet siden tirsdag hvor det var nogenlunde fast og så stilnede det lidt af og sådan har det sådan set været siden.. indtil kl 00.30 i nat hvor de blev virkelig faste og det gjorde pænt ondt.. men synes ikke rigtig det føltes som veer (selvom det er første gang for mig) sådan gik det til i hvert fald kl 4 hvor jeg simpelthen af træthed er faldet omkuld..

men har så siden stadig ondt dog ikke så fast.. og så har jeg os siden tirsdag haft sådan nogle stikkende jag i hele maven specielt i siden og øverst på maven og det gør virklig ondt.. synes så heller ikke jeg har mærket den lille prins rigtigt idag...

så sidder lidt og tænker på om jeg skal ringe til FG......

knus den lidt bekymrede siw 36+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Mira0911

siw84 skriver:

ja jeg har så haft ondt i bækkenet siden tirsdag hvor det var nogenlunde fast og så stilnede det lidt af og sådan har det sådan set været siden.. indtil kl 00.30 i nat hvor de blev virkelig faste og det gjorde pænt ondt.. men synes ikke rigtig det føltes som veer (selvom det er første gang for mig) sådan gik det til i hvert fald kl 4 hvor jeg simpelthen af træthed er faldet omkuld..

men har så siden stadig ondt dog ikke så fast.. og så har jeg os siden tirsdag haft sådan nogle stikkende jag i hele maven specielt i siden og øverst på maven og det gør virklig ondt.. synes så heller ikke jeg har mærket den lille prins rigtigt idag...

så sidder lidt og tænker på om jeg skal ringe til FG......

knus den lidt bekymrede siw 36+4

Jeg synes helt klart, hvis du er bekymret at du skal ringe... Heller ringe en gang for meget end en gang for lidt...

Sikke noget øv med bækkenet...

Anmeld

3. februar 2010

siw84

har lige snakket med dem på fg og de siger det er helt normalt... så nu vil jeg bare prøve og slappe lidt af og se om det ikke bliver bedre i løbet af dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.