æl 2 dage før forventet mens ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

tandbørsten

hej Piger,

kan man ha æl 2 gange i en cyklus ??

jeg havde æl d. 22 januar meget ømme bryster og positiv æl test kunne fremvises - nu sidder jeg her 2 dage før forventet mens og har kramper lige som om når mens er på vej, jeg har også ondt i lænden.

i går havde jeg så mere udflåd end normalt og jeg tog en æl test som ligner den som kommer ligefør den blver positiv.

kan jeg har æl igen ?? 2 dage før forventet mens ??

jeg har haft ømme bryster lige siden min æl d. 22 januar..

jeg aner ikke hvad der sker med min krop lige nu, har i prøvet noget lign piger ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Pocha

Kan ikke hjælpe, desværre. Men tror ikke at man kan ha' ægløsning 2 gange i en cyklus.. Har du prøvet med en G-test?

Anmeld

3. februar 2010

tandbørsten

nej det tror jeg hellerik, men hvis man kan falder den da sent på dag 26 i en cyklus på 28 dage :-)

syns det virker lidt mystisk faktisk, jeg testede i går den var negativ så jeg tror desværre ikke at jeg er gravid..

Anmeld

3. februar 2010

chakrahealer

de kloge siger at man kun kan have en ægløsning pr cyklus, men på den anden side har jeg også hørt noget om en sekundær ægløsning så ved det ikke!

ved dog at der er mange ægløsnings test der også reagere på HCG hormon som produceres når man er gravid og derfor kan man få et falskt positivt svar på en ægløsningstest hvis man er gravid.

så test om du er gravid så får du svaret om der kan være flere ægløsninger i en cyklus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.