Hvornår må man få lavet tato ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.794 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Risen

Ja som spørgsmålet lyder hvornår er det så man må få lavet det ? Efter fødslen ? Må man godt få en tato imens man ammer ? Hvordan er det nu liiiige det er ?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

LouiseNielsen

Risen skriver:

Ja som spørgsmålet lyder hvornår er det så man må få lavet det ? Efter fødslen ? Må man godt få en tato imens man ammer ? Hvordan er det nu liiiige det er ?

knus

Er der nogen regler?? Tror jeg da ikke....

Anmeld

3. februar 2010

Mira0911

Tror ikke der nogen regler for det... Men nok ikke det smarteste og få lavet en lige på mausen, når man er gravid...

Anmeld

3. februar 2010

Sisley

Ifl. min tussovør må du gerne få tattoo, når du ammer (bare ikke under graviditeten pga. en evt. allergisk reaktion som sagtens kan forekomme selvom du er blevet tussoveret tidligere)

Jeg har 2, der skal tegnes op og en ny på tegnebrædtet, så jeg har lidt at se frem til.

Anmeld

3. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Gik og tænkte på det samme i går! Så derfor ringede jeg ned og forhørte mig ved to tatovører og de sagde begge to at de frarådede det mens man var gravid, men man sagtens kunne mens man ammede

Anmeld

3. februar 2010

Risen

Sabrina17 skriver:

Gik og tænkte på det samme i går! Så derfor ringede jeg ned og forhørte mig ved to tatovører og de sagde begge to at de frarådede det mens man var gravid, men man sagtens kunne mens man ammede

okay! så må man jo vente..  Arh mere tålmodighed til mig tak..

Anmeld

3. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du skal vente til du har født, men du må godt blive tatoveret mens du ammer.

Chancen for at der går noget galt og der går infektion i, er meget lille, men hvis det sker, kan det gå galt for barnet.

Så vent...

Anmeld

3. februar 2010

@spire

Har en veninde der blev tattoveret da hun var højgravid.. I Thailand!! -Det forstår jeg slet ikke hun turde, men der skete heldigvis ikke noget.. blev selv tatoveret 14 dage inden jeg blev gravid.. og skal igen så snart jeg har født agtig

Anmeld

3. februar 2010

Michael healer

Risen skriver:

knus

Hej

prøv at læse nogle svar her

http://www.min-mave.dk/foraeldregrupper/thread-1713216.htm

mvh Michael

Anmeld

3. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Risen skriver:

okay! så må man jo vente..  Arh mere tålmodighed til mig tak..

Kender følelsen Men jeg ville nok vente alligevel med min, da jeg skal have tatoveret min søns navn på mig... Men tænk hvis han ikke ligner en Charlie alligevel og jeg allerede havde fået tusset på mig??? Ville være så ærgeligt!!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.