:( (laaang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Anonym trådstarter

Hej piger.. Ja jeg sidder med en rigtig dårlig smag i munden og har bare brug og at komme ud med det hele.. For et par dage siden var jeg MD scanning og jeg venter en perfekt lille baby som intet fejler. Jeg er naturligvis glad for dette, men sagen er den at jeg for mindre end et år siden var inde og få en abort. Det skulle jeg aldrig havde gjort, det var mit livs dårligeste beslutning og jeg sorger stadig over tabet af det barn den dag i dag.. Det sted hvor jeg skulle til NF scanning og MD scanning er det samme sted hvor jeg ventede på at snakke med en læge omkring en abort! Det er bare sindsygt hårdt! Min kæreste siger jeg skal tænke på fremtiden og ikke fortiden, og han siger at han slet ikke tænkte over aborten da vi var inde til MD scanningen.. ? Hvordan kan han lade vær, det kunne havde været det andet barn som lå der ? . Tænk at jeg har smidt et lille liv væk?.. Bare at se min babys hjerteblik kan gøre mig ked af det istedet for glad , fordi jeg kommer til at tænke på om det tidligere barn også havde sådan et fint hjerte ? .. Arh er ved at være træt af mig selv og alle de tanker! hvorfor kan jeg ikke bare nyde gravditeten og at min baby er sund og rask ?..

Tak fordi du læste med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan godt forstå du synes det er svært. Jeg har selv haft en abort - dog en som kom naturligt, og jeg har tænkt på det barn mange gange i løbet af denne graviditet. Jeg tror det er helt naturligt at det svider i hjertet - men jeg tror /håber også at det går over jo længere du kommer i din graviditet og ihvertfald når den lille kommer til verden.

Giv dig selv lov til at være ked af det og mærke dine følelser, og få så sagt ordentligt farvel til den smerte du føler i forbindelse med det andet barn. Det sørgelige skal nok slippe sit tag i dig, men det er klart du er følsom her midt i graviditeten!

Kh

Rosa

Anmeld

3. februar 2010

LouiseNielsen

Hej med dig!

Jeg har aldrig selv fået fortaget en abort, så kan slet ikke sætte mig ind i dine følelser, tanker osv...

Er rigtig ked af at høre du har fortrudt, men tror på at du gjorde det rigtige. Ellers havde du ikke dengang taget det valg...

Nu står du i den lykkelige sitiuation at i venter jer, og alt er idyl... Lige udover dine tanker og dårlige samvittighed, som jeg faktisk tror er meget normalt når man bliver gravid så hurtig efter en abort...

Jeg syntes du skal snakke med nogen om det, også håber jeg at du kan komme vider og vil glæde dig over din nuværende graviditet.....

Kram

Anmeld

3. februar 2010

MorTilMaya

Det er svært med aborter , jeg fik selv en et par år før jeg fik min datter , og jeg følte præcis ligesom dig , under scanninger og hos min jordmor , det hele blev så slemt at jeg måtte gå til psykolog , for at bearbejde sorgen over mit valg dengang , først efter nogle timer med en psykolog , kunne jeg nyde min graviditet ,

Anmeld

3. februar 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jeg kan godt forstå du synes det er svært. Jeg har selv haft en abort - dog en som kom naturligt, og jeg har tænkt på det barn mange gange i løbet af denne graviditet. Jeg tror det er helt naturligt at det svider i hjertet - men jeg tror /håber også at det går over jo længere du kommer i din graviditet og ihvertfald når den lille kommer til verden.

Giv dig selv lov til at være ked af det og mærke dine følelser, og få så sagt ordentligt farvel til den smerte du føler i forbindelse med det andet barn. Det sørgelige skal nok slippe sit tag i dig, men det er klart du er følsom her midt i graviditeten!

Kh

Rosa

arh tak for dit indlæg! Begynder  helt at græde nu! Jeg prøver også at komme ud med det og prøver at lade mig selv sørge, men kan får bare sådan en dårlig samvittighed over det.. Jeg ville ønske jeg bare kunne glæde mig over min baby nu og glemme det der er sket, men det minder mig bare mere og mere om det. Pyhaa. Men tak det er rart at høre at jeg ikke er den eneste som har tænkt sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.