Hvordan ville i overaske manden???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

ønskebørn74

Vi har 3 års bryllypsdag idag... Hvad ville i overaske ham med?? Ikke noget der er for dyrt... Finanserne er lidt stramme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

benthe :-)

tillykke med jer søde
ved ikke hvad du kan giv ham
men en god dag til jer
benthe

Anmeld

3. februar 2010

Dictes mor

Jeg ville bage en kage og have en lille gave til ham, og så måske ud at spise og i biografen. Vi lavede ikke noget på vores 3 bryllupsdag, for vi fik lagt æg op den dag på fertilitetsklinikken, så der var ikke rigtig lige tid eller overskud, men det gjorde ikke noget, for det betød at jeg blev gravid på vores bryllupsdag, og det var jo en fantastisk måde at fejre det på

Anmeld

3. februar 2010

ønskebørn74

Majastina skriver:

Jeg ville bage en kage og have en lille gave til ham, og så måske ud at spise og i biografen. Vi lavede ikke noget på vores 3 bryllupsdag, for vi fik lagt æg op den dag på fertilitetsklinikken, så der var ikke rigtig lige tid eller overskud, men det gjorde ikke noget, for det betød at jeg blev gravid på vores bryllupsdag, og det var jo en fantastisk måde at fejre det på

ej sikke en smuk qave!!!

Anmeld

3. februar 2010

ønskebørn74

benthe :-) skriver:

tillykke med jer søde
ved ikke hvad du kan giv ham
men en god dag til jer
benthe

Tak søde..

Anmeld

3. februar 2010

Trolde_mor

Hm.. du kunne jo lave lækkert mad, tænde op med starinlys, give ham en lækker massage efter maden, og slutte aftenen af, med et glas rødvin (Alt efter hvad man er til) og fortælle ham imens idet du giver ham en lille gave, at den er tegn på at du elsker ham lige så højt og er lige så lykkelig for at være sammen med ham, den dag idag, som du var den dag i blev gift?

Ikke dyrt, men betydningsfuldt?

Og et stort tillykke med 3 års dagen selvfølgelig

Anmeld

3. februar 2010

Dictes mor

ønskebarn74 skriver:

ej sikke en smuk qave!!!

Ja men måske ikke lige den letteste at arrangere. Har han måske nogle interesser, som man kan bruge til en overraskelse?

Anmeld

3. februar 2010

ønskebørn74

1000 tak for input alle sammen!!!

Jeg endte med at købe ind til en super lækker middag og så fandt jeg den vildeste æske chokolade til min chokohollic mand og jeg har lavet en håndlavet kort der fortæller hvor meget jeg elsker ham og han betyder for mig... Så nu må han godt snart komme hjem...!!!

Han regner med at skulle have kedelig mad... Han ved ikke at min bil er hjemme fra værkstedet igen

for en dejlig aften...

Vi har for øvrigt fået masser af interflora... Mine forældre har husket det selvom de er på ferie sydpå lige nu... Skønt med familie der tænker på en...

Anmeld

3. februar 2010

ønskebørn74

Majastina skriver:

Ja men måske ikke lige den letteste at arrangere. Har han måske nogle interesser, som man kan bruge til en overraskelse?

Nej, det må blive senere på måneden... Vi skal igang lige så snart jeg får mens med insiminations forsøg..

Anmeld

3. februar 2010

Dictes mor

ønskebarn74 skriver:

Nej, det må blive senere på måneden... Vi skal igang lige så snart jeg får mens med insiminations forsøg..

Uh det er sørme spændende! Jeg vil krydse alt hvad jeg kan for jer, ved hvor hårdt det er at ønske og ønske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.