Nej der er heller ikke så mange der ved at vi prøver, men jeg har faktisk fået mere og mere behov for at kunne tale med flere om det. De to veninder jeg har fra netværker som ved det er begge blevet gravide mens jeg stadig venter, og de to af mine andre veninder som kender til det ja..... der er faktisk ikke nogen af dem som er den vilde støtte. Selv om jeg har sagt hvor hårdt det slider, så synes jeg bare slet ik jeg bliver mødt med forståelse.
jeg er samtidig bange for at sige til folk at vi prøver, netop pga. jeg ik orker kommentarerne, men samtidig orker jeg heller ikke de der "Får i ikke også bare lyst til at få sådan en sød baby når i ser en" - Hvilket er den seneste kommentar fra min Svigerindes Barndøb. Havde aldrig mødt dem der spurgte om det før ... Tror bare vi sagde, nahhh...
Min bekymring ligger selvf. også i hvordan man takler barnløsheden i forholdet, når der er så stort pres på en selv - fra en selv. Det bliver ikke bedre med alle de kommentarer og hentydninger.
Nu var vi kun igang i et halvt år (måtte vente 3 mdr. på min p-sprøjte var færdig).. Men ja, det slider virkelig.
Fortalte det kun til en, og hun gav intet støtte. Fortalte det så til min mor, som først blev glad men derefter kom med en masse grunde til hvorfor jeg skulle være over min. 30 
Så jeg havde slet ingen gode oplevelser med det 
Derfor er jeg enormt glad for at vi bare holdte det for os selv. Og nu hvor jeg ser alle de kommentare man kan få, tror jeg at det for os var det rigtige.
Jo det er hårdt at andre bliver gravide, og jo det kunne være rart at have nogen at tale med det om, men der må jeg indrømme at jeg valgte at bruge baby.dk hvor andre var i samme båd. Og der har folk bare været SÅ søde og forstående
Og så brugte jeg dem istedet for kæresten. Han havde ikke behov for at tale om det, men det gik ham jo stadig på.. Han havde bare brug for ro, istedet.. SÅ på den måde fik vi begge, hvad vi havde brug for.. 
Så ved ikke hvad du skal gøre, kan kun fortælle hvad der virkede på mig. Men guderne skal vide at jeg godt kan følge dig, i din situation.