en skrøne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

lotte32

Sad lige og læste fuggi´s skønne nyhed om at hun meget hurtigt efter SA er blevet gravid igen...

og så kom jeg til at tænke  det har jeg efterhånden hørt en del gange, her på det sidste (læs:efter jeg selv havde en SA)... det der med at man bliver hurtigere gravid, når man har haft en SA, aner ikke hvorfor det skulle være sådan eller om det bare er en skrøne... Hvad er jeres erfaringer, er der noget om snakken eller??

Lotte - som også håber på hurtig graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

hc=k

Jeg har hørt noget hen af det samme. Altså at man hurtigere kan blive gravid lige efter at have været det. Jeg tror måske det har noget med homonerne at gøre, men jeg ved det ikke..

Anmeld

3. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg tror godt der kan være noget om det. Synes nogen har snakket om, at det er hormonerne, og fordi kroppen er helt tunet til graviditet. Men præcis hvorfor ved jeg ikke.

Min svigerinde havde en SA sidste år, men blev gravid kort efter igen. Så hos hende passede det jo meget godt, selv om jeg tror man også kan overfortolke det. Hun var nemlig også hurtigt gravid i første omgang, så måske det bare var et tilfælde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.