kan man være i tvivl om, om vandet er gået??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.199 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

MissMikkelsen

Ja som overskriften siger kan man så være i tvivl om om vandet er gået (eller delvist gået hvis det kan det)

I nat var jeg på toilet (som sædvanlig 117 gange smile.gif) Normalt er det kun en lille smule jeg skal tisse selvom det føles som om min blære er ved at springe.... Fornemmelsen inden jeg kom ned på toilet var den samme som altid men der kom virkelig en ordentlig skylle.

Jeg tænkte ikke næmere over det før jeg fortalte kæresten om det i morges (ja ja vi deler stort set alt). Han sagde straks om jeg var sikker på det ikke var vandet i stedet for.

Baby har sparket ret meget her til morgen hvilket den ikke har gjort i en lang periode - jeg tror det er en natteravn der gemmer sig i maven......

Undskyld de mange spørgsmål der popper op fra mig nu - tror det skyldes at usikkerheden omkring afslutningen af graviditeten så småt er begyndt at komme.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

TbCp

Jeg troede allerførst at jeg tissede i sengen, skyndte mig ned på wc fordi jeg skulle tisse, da jeg så satte mig kom der to skyller efter hinanden.... det var en ret mærkelig fornemmelse.... jeg følte at jeg tissede, men så alligevel ikke, for jeg havde absolut ikke kontrol over det, hvis du forstår

Så man kan godt være usikker på det...

Jeg ringede til sygehuset og sagde at jeg troede måske at vandet var gået, men at jeg altså ikke var sikker, måske havde jeg bare tisset.
Jeg skulle på sygehuset da det var 5 uger før tid.

Mine veer begyndte så småt en times tid efter at vandet var gået. 

Anmeld

3. februar 2010

Mumto3

Prøv at tage et bind på, og hvis det er fuldt med vand efter en time, så er vandet gået. Altså efter hvordan babyen ligger, så kan det nemlig godt bare sive lige så stille.

Anmeld

3. februar 2010

MissMikkelsen

Det siver ikke så et bind efter en time er fyldt.......

Men men men.....

Min kæreste har en kollega der lige er blevet far. Han fortalte den anden dag at da de inde på fg prikkede hul på vandet ved hans kæreste kom der ikke ret meget. De ridsede derfor et par gange uden der kom mere. Da deres lille dreng så kom til verden havde han 3 små rifter i hovedbunden hvilket lægen mente stammede fra da de "forsøgte" at tage vandet. Hendes vand har ifølge lægerne formentlig sivet ligeså stille over længere tid uden det er blevet opdaget.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.