Laver de huller på tandlægehøjskolen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.298 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Ansemusen

Jeg tager ind på tandlægehøjskolen i næste uge for at se om de vil lave mine 4 huller (lidt for meget tandlægeskræk og nærrig med pengene desværre - så kan jeg jo lære det) , som jo ellers vil koste en hel del hos en almindelig tandlæge *gisp*

Er der nogle af jer der har været derinde for at få lavet huller første gang og tog de jer ind? Hvis, så vil jeg også smadder gerne høre hvad I gav, for det er jo ikke noget man kan læse nogen steder, andet end at man selv skal betale eventuelle materialer og røntgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Ranarupta

Jeg kan ikke svare præcist på dine spørgsmål, men da jeg var yngre, kom mine forældre kun på tandlægehøjskolen og der fik de lavet "alt" - dvs. huller, kroner osv. 
Men det er altså i hvert fald 10 år siden... Ved ikke, om det har ændret sig.

/Karina 

Anmeld

3. februar 2010

mariamiss6

jeg ved ikke hvad det koster, men jeg har hørt fra min egen tandlæge at det er bare om at møde deroppe røv hamrende tidligt, og stå først i køen til når den praktiske undervisning skal igang. så skulle der være bedst chance... jeg har ikke selv været der fordi min tandlægeskræk simpelthen er for slem... jeg holder mig til min dyre dejlige tandlæge, som ihærdigt forsøger at overtale kommunen til at yde økonomisk støtte til mine super dårlige tænder....

Anmeld

3. februar 2010

oo

jep, du skal være der fra de åbner af og så bare sidde og vente. og de laver ALT så længe det har undervisningsværdi. Søren har jordens mest rådne tænder (han overgår dronningen) og han kan få alting lavet derinde, fordi de simpelthen ikke har set så tåbelige tænder før. han har en gang slået halvdelen af en tand af på en romkugle

Anmeld

3. februar 2010

Ranarupta

Tjuhl skriver:

jep, du skal være der fra de åbner af og så bare sidde og vente. og de laver ALT så længe det har undervisningsværdi. Søren har jordens mest rådne tænder (han overgår dronningen) og han kan få alting lavet derinde, fordi de simpelthen ikke har set så tåbelige tænder før. han har en gang slået halvdelen af en tand af på en romkugle

Årh ja! Det er alligevel møre tænder, der vil noget (eller ikke vil noget...)! 

Anmeld

3. februar 2010

Ansemusen

Tjuhl skriver:

Hold da op, stakkels Søren!! Vi har tænkt os at tag derind lidt før de åbner, så vi forhåbentlig kommer nogenlunde forrest i køen. Håber bare de synes mine huller er værd at lave for de studerende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.