Ømme bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.950 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

SusanneK

Jeg har ikke taget p piller siden marts sidste år. Men er desværre stadig ikke blevet gravid.

De sidste 3 mdr har jeg døjet med ømme bryster op til mens. Har så fejlagtigt troet, at jeg kunne være gravid. Men desværre.

Jeg syntes ikke, at ha hørt om meget ømme bryster op til mens. Mindst en uge før og så en del ude i siderne.

Er der nogen andre, der har prøvet dette??

Nu sidder jeg igen med ømme bryster. Men skal ifølge en beregner inde på nettet først kunne teste d. 7/2.

Så jeg ved ikke om det er pga opstart på mens. eller om jeg skal ha lov, at være heldig denne gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Blyb

Hej!

Jeg kender godt til det med meget ømme bryster op til mens. Jeg startede med at få det for godt 10 mdr. siden. Jeg havde i knap 4 år haft spiral, så det var ikke fordi jeg ikke brugte præv.

I starten tænkte jeg...det er nok bare en periode, men det tog faktisk mere og mere til. Til sidst var det så slemt at min kæreste på ingen måde måtte røre ved dem. -og jeg var ikke gravid.

I december blev jeg så gravid, på trods af spiral, desværre uden for livmoderen. Jeg er endnu ikke i normal cyklus, så ved ikke om mine bryster fortsat vil være meget ømme op til mens. Men da jeg var gravid var mine bryster ekstremt ømme og voksede temmelig meget.

Hmm..ved ikke om du kan bruge mit svar. Men for mig har det i hvertfald i en lang periode været "normalt" med meget ømme bryster.

Anmeld

3. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

SusanneK skriver:

Jeg har ikke taget p piller siden marts sidste år. Men er desværre stadig ikke blevet gravid.

De sidste 3 mdr har jeg døjet med ømme bryster op til mens. Har så fejlagtigt troet, at jeg kunne være gravid. Men desværre.

Jeg syntes ikke, at ha hørt om meget ømme bryster op til mens. Mindst en uge før og så en del ude i siderne.

Er der nogen andre, der har prøvet dette??

Nu sidder jeg igen med ømme bryster. Men skal ifølge en beregner inde på nettet først kunne teste d. 7/2.

Så jeg ved ikke om det er pga opstart på mens. eller om jeg skal ha lov, at være heldig denne gang.

Ork, mine bryster bliver noget så ømme i tide og utide. Især omkring ÆL og mens. Det er skide irreterende!! Jeg stoppede på p piller i start okt. 08, så det er noget tid siden efterhåndt. Så for mit vedkommende er det ikke noget som foregår i forbindelse med afvikling af p-pille.

Jeg håber da det er et godt tegn og at der er gevinst til dig!

Anmeld

3. februar 2010

SusanneK

Mange tak for jeres svar. Så er jeg nok rimelig normal. Jeg syntes bare ikke jeg havde hørt om sådant om til mens.

Jeg håber virkelig også, at den er god nok den her gang. Jeg har haft ømme bryster ude i siderne ca den sidste uges tid. Men igår ved et enkelt toiletbesøg var der frisk blod. Men der har intet været siden. Overhovedet.

Jeg har en murrende fornemmelse i underlivet. I den nederste del. Som op til mens. Men har ikke blødt siden.

Ellers er der ikke tegn på noget af den ene eller anden art. Så håber virkelig, at den er god nok den her gang. Trods, at jeg blødte den ene gang igår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.