tandklinikassisten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Unalisa

hvis man ikke har gmnasial uddannelse... og man er uddannet til tandklinikass. kan man så uddanne sig til tandlæge?  og går udenom den gymnasiale adgangskrav som der jo er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Unalisa

ingen der ved  noget om dette

Anmeld

2. februar 2010

NLME<3

hej jeg ved ikke noget om det, men prøv www.ug.dk der står alt såan noget  håber det kan hjælpe

Anmeld

2. februar 2010

Unalisa

louiseibsen skriver:

hej jeg ved ikke noget om det, men prøv www.ug.dk der står alt såan noget  håber det kan hjælpe

tak skal du have, jeg har prøvet at søge men har ikke fået gode svare.

Anmeld

2. februar 2010

NLME<3

ja okay, jeg kan også kun se at du kan blive tandplejer. tror desværre du skal gå hele vejen. en hf og så på uni hvis det er det du vil

Anmeld

2. februar 2010

Unalisa

louiseibsen skriver:

ja okay, jeg kan også kun se at du kan blive tandplejer. tror desværre du skal gå hele vejen. en hf og så på uni hvis det er det du vil

jeg tænker på gymnasie tager 3 år og tandklinikass tager 3 år, så hvis jeg alligevel skal uddanne mig til tandlæge, hvorfor ikke tage noget med tænder , stedfor at tage gym. hvis du forstår

Anmeld

2. februar 2010

NLME<3

ja okay på den måde  troede du var klinikassisrent  hvis du ved at du vil være tandlæge, og du har 10 klasse, så kan du jo bare tage en hf det giver det samme tager bare et år mindre

Anmeld

3. februar 2010

Nordvest

Hvis man ikke har en gymnasiel uddannelse, men er klinikassistent skal man tage nogle opsluperende fag på hf, før man kan komme ind på tandlægehøjskolen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.