Åhh gud, hvor samvittigheden dog nager mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Mutti2

I dag, har været en halv stressende dag. Først var prinsessen med mig oppe på skolen og aflevere opgave!!

Så sad vi deroppe og fik os en gang hyggelig morgenmad, pludseligt går det op for mig at bussen ikke kører mere, pga. sneen!!

Jeg mødte så tilfældigt en bekendt, hvor vi fik et lift!!

Da vi kommer hjem, sidder vi så og slapper af, og da prinsessen sidder og gaber bliver hun putte!!

Da hun så har sovet en halv times tid, går det op for mig at PIGEBARNET HAR IKKE FÅET FROKOST

Nøj hvor har det naget mig lige siden!! straks da hun vågnede skyndte jeg mig op til bageren efter brød, og fik fyldt noget på hende!!

Ej hvor er jeg trist.... jeg har "sultet" min datter!!

Men jeg kommer højst sandsynligt til at lave noget dummere i fremtiden  Og hun er jo heldigvis så stor at hun kunne sige til hvis hun var sulten!!

Så jeg hiver lige humøret op igen

Andre der har gjort den slags??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Vingummien

Milla-Victoria's mor skriver:

I dag, har været en halv stressende dag. Først var prinsessen med mig oppe på skolen og aflevere opgave!!

Så sad vi deroppe og fik os en gang hyggelig morgenmad, pludseligt går det op for mig at bussen ikke kører mere, pga. sneen!!

Jeg mødte så tilfældigt en bekendt, hvor vi fik et lift!!

Da vi kommer hjem, sidder vi så og slapper af, og da prinsessen sidder og gaber bliver hun putte!!

Da hun så har sovet en halv times tid, går det op for mig at PIGEBARNET HAR IKKE FÅET FROKOST

Nøj hvor har det naget mig lige siden!! straks da hun vågnede skyndte jeg mig op til bageren efter brød, og fik fyldt noget på hende!!

Ej hvor er jeg trist.... jeg har "sultet" min datter!!

Men jeg kommer højst sandsynligt til at lave noget dummere i fremtiden  Og hun er jo heldigvis så stor at hun kunne sige til hvis hun var sulten!!

Så jeg hiver lige humøret op igen

Andre der har gjort den slags??

Knus

Ej hehe, en træls ting men lidt sjovt og er helt sikker på at hun nok skulle have gjort opmærksom på at hun var sulten da hun kom ind for at sove. Kender det i hvert fald fra EMil at han sover ikke hvis han ikke er fyldt op.

Anmeld

2. februar 2010

liedtke87

Det skal du såmænd ikke være ked af... Jeg har skam også prøvet det samme fordi ens tanker er et andet sted og vil trunten sove, så vil hun sove... Hun skal skam nok sige til hvis hun er sulten jo, min på 2½ gør ihvertfald

man føler sig rigtig ond, men tror de klarer den

Anmeld

2. februar 2010

trunte89

Self har du ikke sultet hende. Som du selv siger, så skal hun nok sige til hvis hun er sulten

Og ja, jeg har gjort det samme. Mere end en gang...

Anmeld

2. februar 2010

Valle81

Sødt indlæg, men tror bestemt ikke at hun er sultet:0) Hvis hun var sulten, så er jeg ret sikker på at hun ikke ville være faldet i søvn:0)

Knus

Christina

Anmeld

2. februar 2010

Vial

Jeg har lavet en HELT FORFÆRDELIG en en gang:

Jeg havde min nevø med i Tivoli en vinter. Han var ca. 1½ år. Han kan endnu ikke helt udtrykke sine behov. Jeg kører rundt med ham og han er ude at lege forskellige steder derinde.

3-4 timer senere kommer vi hjem til min søster. Hun tager hans taske frem, og kan konstatere, at han INTET har fået at drikke på hele turen

Jeg havde ikke skænket det en tanke (trods jeg havde købt mig en kop kaffe.. ) Jeg er så FLOV over det.

Anmeld

2. februar 2010

Bondepigen

Her har Emma tit taget sin middagslur uden at få mad først, men det er ikke fordi jeg har glemt det, men fordi hun simpelthen har været så træt, at hun enten ikke har orket at spise eller ikke kunne holde sig vågen...

Anmeld

2. februar 2010

Cris

Neeeej! Du skal ikke være ked af det!!! En ting er sikker og er, at små børn er utrolige dygtigere til at fortælle, når de er sultene!!! Så hun var mere træt end sulten! Bare rolig! Faktisk gør vi det en gang i mellem i weekenden, at F er tit meget træt og utilfreds med hele verden og så får han bare et eller andet småt at spise, hvis han virker lidt sulten og så bliver han puttet. Når han vågner er han meeeget mere hyggelig og så sidder vi og spiser en sen frokost! Der sker ikke noget!

Cris (som nogle gange glemmer at få skiftet hans ble og så bliver den kæmpe tissetung og som også nogle gange glemmer at klippe hans negle! )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.