dårlig samvittighed overfor "fisen"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

missKat

Hej tøser,

Ved ikke om jeg er den eneste med dette "problem"...

"fisen" er bare SÅÅÅÅ aktiv, at jeg indimellem kan blive helt "irriteret" over det. Jeg vil bare gerne indimellem have 2 minutters ro i maven...

Og jeg får jo bare så skide dårlig samvittighed over at jeg bliver irriteret, for burde jo bare være så glad for al den aktivitet. 
Og det er jeg jo også 95% af tiden, men den aser og maser bare konstant!! Den sover heller ikke når jeg er aktiv, som man ellers siger.. Selvfølgelig sover den  men bare ikke ret meget.

"fisen" gav livstegn første gang da jeg var 18+0, første spark var 19+0 og far fik første spark 19+3
Og siden da har jeg mærket liv hver dag og rigtig meget!!

Er der andre med meget aktive børn inde bag skindet???

knus Karina
30+5 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Valle81

Hejsa:0)

Åhh jeg har det ligeso, dig:0)

Fx i nat, der kuknne jeg have taget min mave af og kastet den a h....... til hvis det var muligt.

ALDRIG har han været så aktiv, jeg har ikke lukket et øje i nat. Han boksede, sparkede og møflede rundt hele natten, jeg kunne ikke finde ro overhovedet, og så i nat havde min datter mareridt og kom ind at sove mellem os, det gjorde det ikke nemmere:0)

Men heldigvid har han været stille hele dagen, så har fået ro til at tage et par morfar:0)

Men jo har aboslut også en, der meget gerne må sætte aktivitetsniveauet en anelse ned:0)

Knus

Christina¨

34+1

Anmeld

2. februar 2010

GUSO

Hej..
Kender det meget godt, kan blive sindsyg af al den aktivitet, kan dårligt sove om natten for tiden, og når hun så møffer, skubber og sparker dagen lang ja så kan det sgi snart være nok...
nå men dejligt er det jo også at man ikke skal bekymre sig om der er liv eller ej, men alt med måde ik!! kom idag til at tænke på hvor "tomt" det bliver når hun er født!!! tror i ikke vi kommer til at savne alt møfferiet??? måske og måske ikke, lige nu er der laaaangt igen...

Hilsen Camilla 31+2

Anmeld

2. februar 2010

Cris

Bare vent, når h*n bliver født... Du vil savne den spart og at du ikke skulle oppe midt om natten

Anmeld

2. februar 2010

CS

Kan ikke lade være med at små smile.... for her sidder jeg og venter med spænding på at mærke liv første gang  Men kan sagtes forstå at i når et punkt hvor det bliver lige træls nok... tror bare jeg prøver at udskyde alt dette og bilder lidt mig selv ind at det er nok ikke så slemt

Anmeld

3. februar 2010

Dictes mor

I know how you feel...

Anmeld

3. februar 2010

Tulle28

Jep, sådan kan jeg også godt have det nogen gange - og også den der dårlige samvittighed over at føle sådan. Men når man for 120 gang er blevet sparket i blæren kan man altså godt ønske en liiiiiiille smule fred og ro inde i mausen. Sooooov nu baby Men jeg tænker også at det nu faktisk bliver en smule tomt, den dag de IKKE ligger inde i maven? For 99% af tiden er det jo ret hyggeligt at mærke hende møfle rundt og se maven bule ud til den ene og den anden side

Anmeld

3. februar 2010

jillkolsbjerg

ChristinaS skriver:

Kan ikke lade være med at små smile.... for her sidder jeg og venter med spænding på at mærke liv første gang  Men kan sagtes forstå at i når et punkt hvor det bliver lige træls nok... tror bare jeg prøver at udskyde alt dette og bilder lidt mig selv ind at det er nok ikke så slemt

Min lille Freya i mavsen er også MEGET aktiv....og jeg ELSKER det;-)...så ved jeg i hvert fald hun er i live...smiler;-) 

Nu går jeg til kontrolscanninger for at følge at hun vokser da hun er bagud.....måske derfor...mere liv, mindre bekymring;-)

men glæd dig til de små hilsner derinde fra..det er så hyggeligt;-)

knus jill 31+2

Anmeld

3. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har også rigtig svært ved at sove når han er aktiv, hvilket han som regel er når jeg ligger ned... Men jeg har opdaget at det skyldes at jeg selv stresser for meget, i aftes havde jeg virkelig haft en slapperdag og da var det overhovedet ikke slemt...

Anmeld

3. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg har også en lille fyr der er meeeeget aktiv! Jeg elsker han møffer, sparker og hikker i løbet af dagen   Men men men...

Når mor og far er gået i seng, synes jeg nu godt han kan ligge sig til at sove, men nej!! Så går det da først rigtigt løs, hvor jeg godt kan blive lidt irriteret over det Men det hjælper jo heller ikke at far bliver ved med at sige "hej" og "kommer du snart ud" og "nu skal du altså sove, Blob" Jaja, som om han gider sove, når du snakker til ham

Knus Sabrina, som kun har 4 uger til termin i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.