Ja min skønne graviditetshormoner var lige ved at sørge for jeg gik bananas i røret da jeg ringede til vagtlægen...
Men det syntes jeg også jeg havde god grund til...
Jeg har i længere tid døjet med for meget mavesyre! og det gør ONDT VIRKELIG ONDT! Den første gang jeg havde det skrev jeg om det herinde. Og jeg har haft det en del gange siden... Og hver gang ligger jeg krøllet sammen på gulvet og nogen gange skriger af smerte. Viktor blev helt bange en gang hvor jeg ikke nåede ud på torilettet inden jeg ikke kunne styre smerterne
Heldigvis har jeg aldrig været alene med Viktor mens det er sket.
Nå men nu er jeg jo så blevet gravid. Og jeg må så ikke tage de piller mere som jeg plejer... (Jeg plejer at tage dem forsent alligevel så de har egentlig ikke nogen effekt med det sammen, men de forhindre jeg får flere på en dag) Så jeg ringede til vagtlægen da jeg var ved at være desperat efter at jeg allerede havde haft et "anfald" og spurgte om der ikke var noget andet jeg kune tage som ingen fare var til for babyen.,...
Hvad f*nden tror i så manden siger......????
Det er sikkert bare halsbrand pågrund af graviditeten....!!! Slap du nu bare af og ring til din læge i morgen....
AAAARGGGGHHHHH.....Jeg kan sgu da godt kende forskel på halsbrand og så mavesyre.... Jeg blev simpelthen så ...Ja mundlam...
Jeg sagde så at jeg var sikker på det ikke bare var halsbrand...Men så sagde han bare en dag fra eller til...
Så fik jeg simpelthen så ondt at jeg lagde på....
Jeg ku lige hører ham tænke "graviditet er ikke en sygdom talen"
JEG VED SGU DA GODT DET IKKE ER DET!!!!! Og jeg sagde os udtrykkeligt at det ikke havde noget med graviditeten at gøre....
Er så skuffet over at han slet ikke lyttede over hvad jeg sagde 
Anmeld