Hmmm...Møg vagtlæge....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Jules

Ja min skønne graviditetshormoner var lige ved at sørge for jeg gik bananas i røret da jeg ringede til vagtlægen...

Men det syntes jeg også jeg havde god grund til...

Jeg har i længere tid døjet med for meget mavesyre! og det gør ONDT VIRKELIG ONDT! Den første gang jeg havde det skrev jeg om det herinde. Og jeg har haft det en del gange siden... Og hver gang ligger jeg krøllet sammen på gulvet og nogen gange skriger af smerte. Viktor blev helt bange en gang hvor jeg ikke nåede ud på torilettet inden jeg ikke kunne styre smerterne Heldigvis har jeg aldrig været alene med Viktor mens det er sket.

Nå men nu er jeg jo så blevet gravid. Og jeg må så ikke tage de piller mere som jeg plejer... (Jeg plejer at tage dem forsent alligevel så de har egentlig ikke nogen effekt med det sammen, men de forhindre jeg får flere på en dag) Så jeg ringede til vagtlægen da jeg var ved at være desperat efter at jeg allerede havde haft et "anfald" og spurgte om der ikke var noget andet jeg kune tage som ingen fare var til for babyen.,...

Hvad f*nden tror i så manden siger......????

Det er sikkert bare halsbrand pågrund af graviditeten....!!! Slap du nu bare af og ring til din læge i morgen....

AAAARGGGGHHHHH.....Jeg kan sgu da godt kende forskel på halsbrand og så mavesyre.... Jeg blev simpelthen så ...Ja mundlam...

Jeg sagde så at jeg var sikker på det ikke bare var halsbrand...Men så sagde han bare en dag fra eller til...

Så fik jeg simpelthen så ondt at jeg lagde på....

Jeg ku lige hører ham tænke "graviditet er ikke en sygdom talen"

JEG VED SGU DA GODT DET IKKE ER DET!!!!! Og jeg sagde os udtrykkeligt at det ikke havde noget med graviditeten at gøre....

Er så skuffet over at han slet ikke lyttede over hvad jeg sagde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

JustAnotherName

Graviditeten kan jo muligvis godt forvære det, som du i forvejen oplever.

Jeg var hos lægen, da jeg havde psyko-ondt. Og det viste sig, at det var mavesyre der gav smerterne, dér hvor mundhalsen til mavesækken sidder, fordi det bliver mere slap (står mere åbent) når man er gravid ...nærmest som at jeg "skvulpede over", og det gjorde virkelig ondt. IKKE SOM HALSBRÆNDE, men ONDT nede i nærheden af solarplexus.

Jeg fik både noget klamt tyktflydende væske OG piller til det.

Mit gik så væk igen, fordi det VAR pga. graviditeten.
Men i dit tilfælde, er det jo noget du døjer med i forvejen. Så forstærkes det måske endda bare yderligere af, at du nu også er gravid.

DUMME VAGTLÆGE. De er altså lidt for tit nogle opblæste spader

Anmeld

2. februar 2010

oo

sådan en klaphat!

jeg havde en veninde der også led af meget mavesyre, og vi troede også i lang tid at det var en dårlig undskyldning, når hun lige pludselig ikke kunne komme i skole osv. men det viste sig altså at være ret alvorligt, eller i hvert fald smertefuldt og hun blev opereret og fik lukket den muskeldims der skal sørge for at mavesyren ikke kommer op.

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Han skulle skisme selv prøve det - den nar. Fatter ikke at de ikke kan lytte til det der blir sagt i stedet for at være så gammelklog og bedre videnede.

Synes det er synd for dig Julie  Håber din egen læge er noget sødere mod dig selvom der lige nu er laaaang tid til i morgen!

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Aj for pokker altså, nogle gange er man bare ikke heldig med de vagtlæger. Håber det går til imorgen så du kan få fat i din egen, og forhåbentligt bedre, læge

Anmeld

2. februar 2010

Jules

Vinker skriver:

Han skulle skisme selv prøve det - den nar. Fatter ikke at de ikke kan lytte til det der blir sagt i stedet for at være så gammelklog og bedre videnede.

Synes det er synd for dig Julie  Håber din egen læge er noget sødere mod dig selvom der lige nu er laaaang tid til i morgen!

Ja det håber jeg også... Men han er bare SÅ gammel... Tror snart han skal på pension. Han virker lidt som om han er ved at falde lidt af på den

Ringede til borgerserice igår for at hører om vi kunne få en anden lægen da der var tilgangsstop hos alle lægerne herude af da vi flyttede hertil. Men det ser ligeså slemt ud... Så hun syntes jeg skulle ringe om en 6 månender igen Så vi må tage turen helt ind til aalborg centrum langtid inu

Anmeld

2. februar 2010

Jules

Tjuhl skriver:

sådan en klaphat!

jeg havde en veninde der også led af meget mavesyre, og vi troede også i lang tid at det var en dårlig undskyldning, når hun lige pludselig ikke kunne komme i skole osv. men det viste sig altså at være ret alvorligt, eller i hvert fald smertefuldt og hun blev opereret og fik lukket den muskeldims der skal sørge for at mavesyren ikke kommer op.

Det ville jeg os have troet hvis jeg ikke havde prøvet det. Men det gør så sindsygt ondt... Første gang jeg havde det sagde vagtlægen at det kunne være lige så smertefuldt som en blodprop

Jeg var klar til at ringe 112

Anmeld

2. februar 2010

Vingummien

Jules skriver:

Ja min skønne graviditetshormoner var lige ved at sørge for jeg gik bananas i røret da jeg ringede til vagtlægen...

Men det syntes jeg også jeg havde god grund til...

Jeg har i længere tid døjet med for meget mavesyre! og det gør ONDT VIRKELIG ONDT! Den første gang jeg havde det skrev jeg om det herinde. Og jeg har haft det en del gange siden... Og hver gang ligger jeg krøllet sammen på gulvet og nogen gange skriger af smerte. Viktor blev helt bange en gang hvor jeg ikke nåede ud på torilettet inden jeg ikke kunne styre smerterne Heldigvis har jeg aldrig været alene med Viktor mens det er sket.

Nå men nu er jeg jo så blevet gravid. Og jeg må så ikke tage de piller mere som jeg plejer... (Jeg plejer at tage dem forsent alligevel så de har egentlig ikke nogen effekt med det sammen, men de forhindre jeg får flere på en dag) Så jeg ringede til vagtlægen da jeg var ved at være desperat efter at jeg allerede havde haft et "anfald" og spurgte om der ikke var noget andet jeg kune tage som ingen fare var til for babyen.,...

Hvad f*nden tror i så manden siger......????

Det er sikkert bare halsbrand pågrund af graviditeten....!!! Slap du nu bare af og ring til din læge i morgen....

AAAARGGGGHHHHH.....Jeg kan sgu da godt kende forskel på halsbrand og så mavesyre.... Jeg blev simpelthen så ...Ja mundlam...

Jeg sagde så at jeg var sikker på det ikke bare var halsbrand...Men så sagde han bare en dag fra eller til...

Så fik jeg simpelthen så ondt at jeg lagde på....

Jeg ku lige hører ham tænke "graviditet er ikke en sygdom talen"

JEG VED SGU DA GODT DET IKKE ER DET!!!!! Og jeg sagde os udtrykkeligt at det ikke havde noget med graviditeten at gøre....

Er så skuffet over at han slet ikke lyttede over hvad jeg sagde

Sats på vagt skifte her sener eog så prøv at ringe igen

Er du egentlig blevet tjekket for mavesår nu du døjer så meget med det?

Har selv problemer med det og kan kun skrive under på at det gør mega ondt og man tuder bare af smerte. Og kan ikke lige ned, sidde eller stå op imens det står på og når det så vare over et døgn så er man bare færdig

Anmeld

2. februar 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Graviditeten kan jo muligvis godt forvære det, som du i forvejen oplever.

Jeg var hos lægen, da jeg havde psyko-ondt. Og det viste sig, at det var mavesyre der gav smerterne, dér hvor mundhalsen til mavesækken sidder, fordi det bliver mere slap (står mere åbent) når man er gravid ...nærmest som at jeg "skvulpede over", og det gjorde virkelig ondt. IKKE SOM HALSBRÆNDE, men ONDT nede i nærheden af solarplexus.

Jeg fik både noget klamt tyktflydende væske OG piller til det.

Mit gik så væk igen, fordi det VAR pga. graviditeten.
Men i dit tilfælde, er det jo noget du døjer med i forvejen. Så forstærkes det måske endda bare yderligere af, at du nu også er gravid.

DUMME VAGTLÆGE. De er altså lidt for tit nogle opblæste spader

Åh gud...Håber ikke det kan blive meget værre... Det er simpelthen ikke til at holde ud

Det lyder som det jeg har det du beskriver.... Hele øverste del af min mave hæver sig så også helt op... Og det gør ondt længe efter

Anmeld

2. februar 2010

Jules

suanne85 skriver:

Sats på vagt skifte her sener eog så prøv at ringe igen

Er du egentlig blevet tjekket for mavesår nu du døjer så meget med det?

Har selv problemer med det og kan kun skrive under på at det gør mega ondt og man tuder bare af smerte. Og kan ikke lige ned, sidde eller stå op imens det står på og når det så vare over et døgn så er man bare færdig

Nej det er jeg ikke blevet... Pressede ellers på sidst hos vagtlægen om hun virkelig ikke kunne checke om der virkelig ikke var nogen årsag... Men nej...

Nu vil jeg ihvertfald checkes i hoved og r*v i morgen hos lægen så der kan blive gjort noget ....!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.