Emil 18 mdr i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Vingummien

Og hvor er tiden dog blevet af. Han er bare så dejlig og jeg er så stolt af ham, han er så sød og hjælpsom, finder han noget på gulvet der ikke må være der kommer han rendende med det fordi vi skal smide det ud, er han tørstig kommer han vadende med sit kop og vil have mere, og er han ikke tilfreds med vand og vil have saft så peger han bare på køleskabet Jeg er så stolt af ham, og syntes han er kommet godt efter det med alt det sygdom han har været igennem.
Han er så kærlig og elsker at give kram og putte ind til moar og en kys får man også tit selvom det er meget våde kys så smelter man altså bare når han gør det.

Er helt ubeskrivelig hvor meget han betyder og fylder i mit hjerte, hver time uden ham er jo helt ulidelig og jeg elsker ham over alt.

Her er lige en masse nye billeder af skønheden som gør mig mere og mere stolt for hver dag der går. (Hans kinder er ikke beskidt det er huden der ser sådan ud nogengange)

Billed 1,2,3: Emil laver ansigter til mor
Billed 4 og 5: Emil er ude på ulykker
Billed 6: Emil hygger i sin stol
Billed 7: Er igang med at spille bold
Billed 8: Leger gemme i teltet
Billed 9: Løber for at give mor en krammer
Billed 10: Emil er lidt morgen gnaven
Billed 11: Har fundet søsters barnevogn og puttet dukken

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

TbCp

Uhh altså tillykke med ham

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

TILLYKKE med det første 1½ år

Iiiih hvor går det bare stærkt. Slet ikke til at fatte at han er så stor allerede....

Og du har skam kun god grund til at være stolt af din dejlige dreng for ingen tvivl om at han er for dejlig. Han er slet ikke til at stå for og sikke mange ting han kan efterhånden!

Herhjemme går det også aaaalt for stærkt. Det er virkelig en sjov og spændende alder efterhånden. Synes der sker nye ting hver dag og der kommer flere og flere ord. Utroligt så meget de ved og forstår nu!

Skønne skønne billeder af Emil-drengen. Den lille charmetrold 

Anmeld

2. februar 2010

Vingummien

Vinker skriver:

TILLYKKE med det første 1½ år

Iiiih hvor går det bare stærkt. Slet ikke til at fatte at han er så stor allerede....

Og du har skam kun god grund til at være stolt af din dejlige dreng for ingen tvivl om at han er for dejlig. Han er slet ikke til at stå for og sikke mange ting han kan efterhånden!

Herhjemme går det også aaaalt for stærkt. Det er virkelig en sjov og spændende alder efterhånden. Synes der sker nye ting hver dag og der kommer flere og flere ord. Utroligt så meget de ved og forstår nu!

Skønne skønne billeder af Emil-drengen. Den lille charmetrold 

Ja, den med at forstå er bare udviklet så meget det er helt vildt, jeg skal bare pege på en ting så henter han det, elelr sige hvor er hans bamse elelr lign så fare han rundt og leder og kan han ikke finde den så stopepr han op og kigger alvorligt på en og så hænderne op til skulder og laver en "ved det ikke bevægelse"

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

suanne85 skriver:

Ja, den med at forstå er bare udviklet så meget det er helt vildt, jeg skal bare pege på en ting så henter han det, elelr sige hvor er hans bamse elelr lign så fare han rundt og leder og kan han ikke finde den så stopepr han op og kigger alvorligt på en og så hænderne op til skulder og laver en "ved det ikke bevægelse"

Nååårh hvor er han bare dygtig! Man kan pludselig så meget mere sammen med dem

Anmeld

2. februar 2010

Vingummien

Vinker skriver:

Nååårh hvor er han bare dygtig! Man kan pludselig så meget mere sammen med dem

Ja glæder mig altså også vildt til at det bliver varmere i vejret så han rigtig kan rende rundt uden for

Anmeld

2. februar 2010

anna-jonas

Sus.............det slår mig lige.........Emil er ikke en baby mere, han er jo en rigtig dreng.............. Tillykke med svedsken.

Anmeld

2. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Sus.............det slår mig lige.........Emil er ikke en baby mere, han er jo en rigtig dreng.............. Tillykke med svedsken.

Nej Mette, han er en meget stor baby

Ja han er en dreng. Han var en baby indtil den dag han kunne gå selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.