Upsi!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

TbCp

Ja Liva er jo helt syg med "Vaggepok" så kom sørme lige til at købe sådan en her til hende idag...
Det var overhovedet ikke med vilje .... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Ja Liva er jo helt syg med "Vaggepok" så kom sørme lige til at købe sådan en her til hende idag...

ja man kan jo lige komme til at købe hvor er den flot jeg er sikker på den nok skal blive et hit!!!

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

ja man kan jo lige komme til at købe hvor er den flot jeg er sikker på den nok skal blive et hit!!!

Er sikker på hun bliver vild med den.... hendes helt egen sove-sofa

Og så har hun gulvtæppe, sofa, smykkeskrin og sovepose der matcher

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Uuuuh lidt forkælet har man da vidst lov til at være, hva

Den er bare rigtig smart. Er slet ikke i tvivl om at hun vil eeeelske den!

Anmeld

2. februar 2010

Jules

Hvor er den bare super fin Den havde jeg heller ikke kunne lade være med at købe hvis jeg havde en pige

Anmeld

2. februar 2010

anna-jonas

Griner lige helt vildt.................for jeres hjem komme snart til at ligne vores...............det er jo det rene disney-land.

Jeg viser ikke Anna den, for så vil hun også bare have en. Hvad kostede den, hvis jeg må være så fri?? Og hvor er den købt??

Kh. Mette

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Griner lige helt vildt.................for jeres hjem komme snart til at ligne vores...............det er jo det rene disney-land.

Jeg viser ikke Anna den, for så vil hun også bare have en. Hvad kostede den, hvis jeg må være så fri?? Og hvor er den købt??

Kh. Mette

HaHaha det er fantastisk. Jeg har købt den på trendsales. Den havde kostet 299 jeg gav 150incl porto. Portoen løb op i 75kr desværre, men jeg måtte bare have den.

Anmeld

3. februar 2010

Karo

TbCp skriver:

Det kender jeg godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.