Jobstart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

NaFe

Og jeg er fuldstændig smadret....det dælme hårdt af komme igang igen... Har slet ikke det samme overskud til feluca når vi kommer hjem om eftermiddagen... imorgen skal vi op kl 6...puha det tror jeg ikke feluca syntes om..hun sover altid til kl 8.30... men gud vor gad jeg godt være hjemmegående husmor, eller bare deltid.. syntes det vildt hårdt kun a være mig mig mig og atter mig... håber dælme jeg hurtig kan komme ind i rytmen igen og kan få mit overskud tilbage...

Gaaaaaaaaaaab herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Vingummien

Feluca09 skriver:

Og jeg er fuldstændig smadret....det dælme hårdt af komme igang igen... Har slet ikke det samme overskud til feluca når vi kommer hjem om eftermiddagen... imorgen skal vi op kl 6...puha det tror jeg ikke feluca syntes om..hun sover altid til kl 8.30... men gud vor gad jeg godt være hjemmegående husmor, eller bare deltid.. syntes det vildt hårdt kun a være mig mig mig og atter mig... håber dælme jeg hurtig kan komme ind i rytmen igen og kan få mit overskud tilbage...

Gaaaaaaaaaaab herfra...

Jeg er "bare" startet i skole og har ikk ehelt fundet en rytme endnu, og syntes det er rigtig hårdt selvom  Frank er her er det mig der står med det hele da han er afsted hele dagen. Og vi står op kvart i 6 om morgen Så føler med dig

Anmeld

2. februar 2010

anna-jonas

Det er bare lige til i er inde i rytmen..............hvilket job har du?? Hvordan gik din romantiske weekend???

Anmeld

2. februar 2010

JustAnotherName

Puuha, jeg kan sagtens forstå dig. Det er skismer hårdt at skulle igang igen, og vende op og ned på dét som har været ens hverdag i næsten 1 år. Og man savner sit lille pus.
Men så bliver tiden man HAR sammen så også bare destro mere betydningsfuld.

Håber at glæden ved jobbet kan opveje for at det er noget hårdt.
Det skal nok blive lettere med tiden, er jeg sikker på.

Knus

Anmeld

3. februar 2010

Vinker

Det er en kæmpe omvæltning at starte op på job igen. Det kræver tilvending! Det er noget helt andet end da man "bare" havde sit job før uden barn.....

Vil gerne tro det er ekstra hårdt når du er alene med Feluca-pigen, men håber og tror på at I "bare" lige skal ind i en god ny rytme og så kører det hele på skinner

Jeg har også vendet mig alt for godt til at gå hjemme igen.... Jeg nåede jo kun at være 5 mdr på arbejde inden jeg igen er endt hjemme. Puuuh det blir virkelig hårdt når jeg en gang skal i gang igen. Det er mere end hvad mit hoved lige nu kan overskue

Anmeld

3. februar 2010

Karo

Feluca09 skriver:

Gaaaaaaaaaaab herfra...

Ja man skal lige ind i den nye rytme. Men mon ikke det kommer lige så stille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.