Se mit snevejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

JustAnotherName

Lad os se hvordan det ser ud hos Jer  

Her kommer en lille serie af snevejrs-billeder i Romalt (udkanten af Randers) fra i eftermiddags, da jeg gik med barnevognen hjem efter mødregruppe......

.....det gule hus på det 3. sidste billede (dét før barnevognen) er vores

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

oo

jeg har slet ikke været udenfor idag! vi har bare puttet os foran brændeovnen

men der er kridhvidt og knæhøjt sne og så så vi lige akkurat nu en sneplovtraktormaskine kører forbi med sneploven SLÅET OP

det blir spændende om vi er fanget i skoven imorgen! ()

rigtig flotte billeder du har taget!!!!

Anmeld

2. februar 2010

JustAnotherName

Tina : Jeg HÅBER VIRKELIG at det tøer og der bliver ryddet og saltet inden lørdag, så du og Liva fortsat kan tage turen hertil. Jeg vil SÅ GERNE møde Jer...!!

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Tina : Jeg HÅBER VIRKELIG at det tøer og der bliver ryddet og saltet inden lørdag, så du og Liva fortsat kan tage turen hertil. Jeg vil SÅ GERNE møde Jer...!!

Åhh ja det håber jeg godt nok også!!! 

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Jeg synes jeg læste et eller andet sted at de havde problemer med snerydning da de allerede havde sprængt budgettet for 2010
Men vi oplevede så idag 3...3!!!!... snerydder-maskiner kørende på række, og skrabede sne væk fra vores sidevej... hvor der stort set ingen sne var... klart at budgettet så allerede er sprængt hvis det foregår på den måde

Anmeld

2. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jeg synes jeg læste et eller andet sted at de havde problemer med snerydning da de allerede havde sprængt budgettet for 2010
Men vi oplevede så idag 3...3!!!!... snerydder-maskiner kørende på række, og skrabede sne væk fra vores sidevej... hvor der stort set ingen sne var... klart at budgettet så allerede er sprængt hvis det foregår på den måde

Ej, hvor åndssvagt!

Anmeld

3. februar 2010

Karo

Sikke nogle fine billeder af snevejret.

Her er der også faldet meget sne, og når nu jeg ikke skal ud og køre i det, så gør det ikke så meget.

Anmeld

3. februar 2010

Dictes mor

Hvor ser det bare dejligt ud! Vi fik desværre ikke særlig meget sne igår.

Anmeld

3. februar 2010

Vinker

Det er så smukt med alt den sne - så hvidt og så lyst selvom vi nok er ved at være godt mættet for denne gang!

Her sneede det meget igår morges/formiddag men så blev det pludselig til regn/slud. Her til morgen har det igen sneet, men nedenunder er det sindsygt glat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.