Hvis man ikke vil sin mødregruppe, hvad så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

LineD

Ja spørgsmålet er egentlig simpelt, jeg er blevet parret i en mødregruppe, men det er bare slet ikke mig, hvad gør man så?

Ringer man til SP og siger det ikke er noget, eller ringer man til de respektive medlemmer af mødregruppen og siger man ikke kommer mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Halbschön

LineD skriver:

Ja spørgsmålet er egentlig simpelt, jeg er blevet parret i en mødregruppe, men det er bare slet ikke mig, hvad gør man så?

Ringer man til SP og siger det ikke er noget, eller ringer man til de respektive medlemmer af mødregruppen og siger man ikke kommer mere?

Tror bare du ringer til spl og siger det, men også dem i mødregrp, så de ved at du ikke kommer mere

Knus!

Anmeld

2. februar 2010

LauraLW

Nu gætter jeg bare... men jeg tror bestemt man kan ringe til sp, og så evt komme i en anden. - Tror egentlig ikke det er unormalt at folk ikke altid klikker med hinanden, så de har nok prøvet det før.

Ang at tale med mødregruppen, så er det vel det høflige at gøre. Måske bare ringe til en, som så kan give beskeden videre hvis det er... Men ved ikke om man "skal"

Laura

Anmeld

2. februar 2010

Mutti2

LineD skriver:

Hejsa

Jeg havde det samme problem!!

Jeg ringede til sp'en og sagde det, som så lod mig og 2 andre sóm heller ikke vil være i gruppen starte vores egen!! Derpå skaffede hun endnu en enlig mor, som så kom ind i vores gruppe!!

Derved blev det en ren enlig mor gruppe

Havde også en veninde der blev flyttet fra hendes gruppe over i en anden!!

Held og lykke med det

Knus Pernille

Anmeld

2. februar 2010

LineD

Skal have ringet til SP under alle omstændigheder da hun ikke kom til vores aftale sidste tirsdag, og så lovede at ringe torsdag hvilket hun også glemte, så kan jeg da lige spørge hende... Men ville bare ikke lyde dum, hvis nu det slet ikke var hende jeg skulle snakke med, og hvis hun så stiller en masse spørgsmål om hvorfor jeg ikke vil gruppen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.