Andre end mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

ChatH

Hmm må lige høre jer andre...

Jeg er 10+5 uger henne og har den sidste uge været mere end almindelig nervøs, betalte mig for en scanning i uge 9 fordi jeg simpelthen var så bange. har stadig dage hvor jeg synes jeg nærmest kan mærke blodet komme, men der er ingen ting når jeg tisser. i torsdags var vi på hospitalet til en akut scanning fordi der var en lille smule blod da jeg tissede og hun sagde alt var fint.

Hvordan stopper jeg med at være så nervøs- og er jeg den eneste i hele verden der er så åndssvag

det skal lige siges at jeg har mistet en gang men det var allerede i uge 7..

chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Tulle28

Det er heeeelt normalt 

Jeg var rystende nervøs for at der skulle ske noget indtil vi var til NF i uge 13. Derefter var det som om at nervøsiteten forsvandt og det blev lidt nemmere bare at nyde graviditeten. Men for mit vedkommende kom den så igen, da det var ved at være tid til MD og nu, hvor man er nået et godt stykke hen i graviditeten er det nogle helt andre bekymringer man har. Så nervøsiteten er vist bare en del af det at være kommende mor:-)

Knus Tulle

Anmeld

2. februar 2010

Vidunderligeunger

jeg gir tulle28 ret.. det er en del af at være gravid og mon ikke man er bekymret resten af livet på sit kæreste ejes vegne?? 

Min kæreste er så den værste herhjemme. har haft lidt mange plukkeveer på det sidste, og hver gang er han nærmest i røret til JM.. men det er nu meget sødt held og lykke med din graviditet - er sikker på det nok skal gå rigtig godt!

Anmeld

2. februar 2010

Low

Du er langt fra den eneste .

Jeg har godt nok ikke tabt et barn men jeg har fået en abort.

Jeg har tit tænkt på alle mulige mærkelige ting... hvis jeg har drukket et glas cola har tanket gået igennem mit hoved om barnet har fået en OD af koffein eller hvis jeg har bøjet mig så har jeg tænkt på om jeg har brækket noget på baby. Men efter MD scanningen er jeg faldet meget til ro .

21+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.