Til chr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Mutti2

KaMa skriver:

"Get a room" tsk tsk... Fra meget sur single dame, der gerne ville ha' mand, der kom hjem med mad og kyssede og kaldte skat...

hahaha.... Uha, hvor ved jeg lige hvordan du har det

Knus Pernille, som også er skide jaloux, over de smukke vidundere der gemmer sig i din mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Vial

Milla-Victoria's mor skriver:

hahaha.... Uha, hvor ved jeg lige hvordan du har det

Knus Pernille, som også er skide jaloux, over de smukke vidundere der gemmer sig i din mave

De er altså også bare dejlige de to små pomfritter.

Så dem igen i dag. Den ene sov, og den anden slog koldbøtter. Blev så dybt forelsket i dem

Har brugt og vil bruge rigtig meget tid på at være bekymret over, hvordan det vil gå med to babyer og kun to arme

I dag har jeg bare været LYKKELIG - gennenført LYKKELIG. Er så stolt og glad for mine små babyer i maven.

Anmeld

2. februar 2010

Sara.

Elsker jo bare Christian og havde lige lyst til at fortælle ham det her da jeg kunne se han også var på......

Anmeld

2. februar 2010

Mutti2

KaMa skriver:

De er altså også bare dejlige de to små pomfritter.

Så dem igen i dag. Den ene sov, og den anden slog koldbøtter. Blev så dybt forelsket i dem

Har brugt og vil bruge rigtig meget tid på at være bekymret over, hvordan det vil gå med to babyer og kun to arme

I dag har jeg bare været LYKKELIG - gennenført LYKKELIG. Er så stolt og glad for mine små babyer i maven.

Uha det kan jeg godt forstå  Jeg håber sådan at jeg engang kan få lov at få to dejlige puslinger på en gang

Men en er bestemt også dejligt

Jeg kan godt forstå det bekymre dig!! Men så snart de komme og du får dig en rytme, skal det nu nok gå  

Hvordan går det med graviditeten så langt??

Knus

Anmeld

2. februar 2010

oo

det var også dejligt! man blev lige mindet om at sige det til sin egen mand

Anmeld

2. februar 2010

Vial

Milla-Victoria's mor skriver:

Uha det kan jeg godt forstå  Jeg håber sådan at jeg engang kan få lov at få to dejlige puslinger på en gang

Men en er bestemt også dejligt

Jeg kan godt forstå det bekymre dig!! Men så snart de komme og du får dig en rytme, skal det nu nok gå  

Hvordan går det med graviditeten så langt??

Knus

Indtil videre er jeg kamp dårlig det meste af dagen og utrolig træt. Tror jeg sover 14-16 timer i døgnet. Jobbet har jeg meget fravær fra. Kan simpelthen ikke finde energien til at komme hver dag.

Desværre har jeg nogle sure gamle chefer, som ikke selv har børn. De har fortalt mig, at det IKKE er en sygdom at være gravid. Har sagt, at jeg ærlig talt nok havde lettere ved at komme, hvis jeg havde svinepest!

Det er stressende, men der er jo ikke noget at gøre ved det. Satser på snart at vågne op med ny energi. Havde jo glædet mig til at shoppe ventetøj og babytøj - det er indtil videre udsat - selvom et par nye bukser snart er på sin plads

Anmeld

2. februar 2010

Sara.

Tjuhl skriver:

det var også dejligt! man blev lige mindet om at sige det til sin egen mand

Det er jeg glad for at det fik de følelser frem hos dig <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.