Er det virkelig sandt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

louiseHasselstrøm

Heeii

Jeg havde en sa i starten af januar... men det sku ikk slå os ud... vi gik bare igang igen...

Og nu er jeg så gået 1 dag over min forventede mens.. så ku jo ikk lade vær at teste her til morgen..

For mig viser testen sig at være svag positiv... hvad siger i??

knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

LouiseNielsen

Mangler billede.....

Anmeld

2. februar 2010

håber snart det er os

fuggi skriver:

Heeii

Jeg havde en sa i starten af januar... men det sku ikk slå os ud... vi gik bare igang igen...

Og nu er jeg så gået 1 dag over min forventede mens.. så ku jo ikk lade vær at teste her til morgen..

For mig viser testen sig at være svag positiv... hvad siger i??

knus

tillykke

Anmeld

2. februar 2010

Bare mig..

Først vil jeg sige, at jeg er ked af din sa i starten af januar. Kan hører I har taget det flot, og er kommet "igang" igen :9 - det glæder mig at hører.

Men til sit spørgsmål. - faktisk aner jeg intet om det, men jeg har ofte hørt at hvis man får en sa så kan man blive MEGET hurtigt gravid igen derefter. så ud fra hvad jeg har hørt fra andre, kan det sagtens passe. Men hæng mig ikke op på det..

for at i er "igang" igen, og igen venter jer

Anmeld

2. februar 2010

Bare mig..

Okay, jeg misforstod dit indlæg og havde ikke set der var et billede med. Men den er helt klart positiv Tillykke

Undskyld misforståelsen

Anmeld

2. februar 2010

louiseHasselstrøm

kan det ses nu... det drillede mig lige lidt

Anmeld

2. februar 2010

Mie A

Hejsa

Har du fået målt dit hcg niveau efter din SA?? Det kan nemlig godt være det der driller når det ikke er længere tid siden...

Anmeld

2. februar 2010

mathildemb

Jeg tror den er god nok, men ville alligevel teste igen imorgen eller overmorgen. Tillykke

Anmeld

2. februar 2010

louiseHasselstrøm

Ja det er faldet til det normale... det er ca 12 dage siden jeg fik den besked...

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Jeg vil også sige den den positiv. Men jeg tænker også om det kan være dine l der driller lidt... Jeg har overhovedet ikke forstand på de tal, så ved ik om det forsvinder lige efter en sa eller hvordan... Men syntes du skal ringe til din læge imorgen, og høre h*n om hvordan og hvorledes.... Jeg ville være ked af at have skrevet tillykke, og du bliver vild glad hvis det så ikke er noget....

Håber ikke du tager mit indlæg for negativt, men du skal passe på følelserne, så hellere være helt sikker inden du glæder dig for meget....

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.