Psoriasis..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.609 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Mimbi

Jeg har det sidste år fået psoriasis og jeg får bare mere og mere... jeg har været hos lægen, der fik jeg en salve der hedder "daivobet" men den hjælper ikke...

Jeg er bare så irriteret forbi det klør sååååå meget og ved bara ikke hvad jeg skal gøre...

Kunne tænke mig at vide om der er nogen der måske har nogle gode råd til mig ??

Maibritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Tulle28

Min kæreste har det også, omend i meget mild grad. Vi er begyndt at spise fiskeolie og drikke smoothie om morgenen med hørfrøolie i - og det har haft en rigtig god virkning på det, det er næsten ikke til at se at han har det andet end lidt på albuerne.

Kosten og hvor stresset du er - de to ting kan ihvertfald betyde rigtig meget for hvor meget eller lidt det blusser op.

Anmeld

2. februar 2010

Mimbi

Hej

Takk for svar

Spiser i så fiskeoliekapsler eller ?

Anmeld

2. februar 2010

Jordbærpigen

Der skulle være kommet en ny creme, så jeg i et Q blad - mener det var noget med råmælk

Anmeld

2. februar 2010

CRS

hej jeg har selv en del Psoriasis især her om vinteren når det PISSE koldt... Masser af sol er godt, men det josvært lige nu, bade i saltvand...

Blive spist af små fisk de spiser de døde hud celler det skulle hjælpe...

Hestemælk!!!     

Anmeld

2. februar 2010

CRS

ja linket manler jo så selvfølgelig ovenover så det ser ikke spor mærkeligt ud  equilac.com  

Anmeld

2. februar 2010

Tulle28

Maibritt skriver:

Hej

Takk for svar

Spiser i så fiskeoliekapsler eller ?

Ja, dem fra Matas (altså deres eget mærke). De skulle iflg. TÆNK være uden for mange tungmetaller og andre dårlige sager.

Jeg fandt lige denne artikel om hørfrøolie og psoreasis:

http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=5956/sprog=1/grp=8/menu=17/

Vi kommer det som sagt i smoothie'n, men du kan sagtens bruge den over salater, røre den i yoghurten osv.

Anmeld

2. februar 2010

CRS

Psoriasisfisk.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.