Strandet på sofaen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Vinker

Sidder fanget her på sofaen med en sovende dreng hos mig. Han startede ud med at have en smule feber til morgen (37,9) og han var ret varm. Han spiste nu sin morgenmad uden problemer, men har ikke villet spise noget siden - får heldigvis lidt vand i ham.

da jeg tjekkede han temp. for et par timer siden havde han 39,6. Han pyller og er utilpas, men har siddet og stenet en del "Prop og Berta" og "Pingu" i løbet af dagen.

nu er han faldet i dyb søvn her hos mig. heldigvis var jeg forberedt så sidder godt, har mobilen og pc'en ved mig samt snotklude til begge næser og fjernbetjeningen indenfor rækkevide....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

MORJESPERSEN

Godbedring til lille manden

Anmeld

2. februar 2010

Milka

på trods af sygdom lyder det da lidt hyggeligt god bedring!

Anmeld

2. februar 2010

JustAnotherName

Rigtig god bedring med bettemanden. Knus...

Anmeld

2. februar 2010

Vingummien

Vinker skriver:

Sidder fanget her på sofaen med en sovende dreng hos mig. Han startede ud med at have en smule feber til morgen (37,9) og han var ret varm. Han spiste nu sin morgenmad uden problemer, men har ikke villet spise noget siden - får heldigvis lidt vand i ham.

da jeg tjekkede han temp. for et par timer siden havde han 39,6. Han pyller og er utilpas, men har siddet og stenet en del "Prop og Berta" og "Pingu" i løbet af dagen.

nu er han faldet i dyb søvn her hos mig. heldigvis var jeg forberedt så sidder godt, har mobilen og pc'en ved mig samt snotklude til begge næser og fjernbetjeningen indenfor rækkevide....

Bliver jo næsten helt misundelig hvis det ikke var fordi der var feber indblandet, for lyder jo smadre hyggeligt.

God bedring til ham

Anmeld

2. februar 2010

TbCp

Vinker skriver:

Århhh god bedring..... til jer begge to

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Tak ska I ha!

Og ja trods sygdom så var det nu ret så hyggeligt at være strandet. Det er jo ikke så tit at mors store dreng gider ligge og putte hos mor. Tror jeg sad der med ham i 2½ time hvoraf han nok sove 1½ time.

Hans feber er desværre ikke blevet bedre. Han havde 39,8 her sidst!

Har lige prøvet at putte ham i hans seng, men det ville han ikke. Så lagde jeg ham herinde i stuen på hans kæmpe sækkestol og så sov han næsten med det samme.

Anmeld

2. februar 2010

anna-jonas

God bedring med ham................håber ikke det er ørene, det er galt med.

Knus Mette

Anmeld

2. februar 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

God bedring med ham................håber ikke det er ørene, det er galt med.

Knus Mette

Dét håber jeg godt nok heller ikke det er. Har altid været en af de ting jeg har frygtet.... 7 9 13 så har de ikke fejlet noget og tror heller ikke det er dem denne gang.

Faktisk virker det lidt som om der er en tand på vej, men nok også noget sygdom oveni siden han er så hårdt medtaget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.