Børnehave hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

LouiseNielsen

Andre der har en mening om sådanne børnehave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

LinLin

Chatarina skriver:

Hmm ja det ser jo rigtig fint ud og ser ud som et lækkert sted, det eneste jeg har som et men er at jeg som forældre gerne ville vide hvor mange der er uden handicap- såfremt mit eget barn er uden handicap. ikke ment på en ond måde, for mener abspoult at børn også har godt af at være sammen med "anderledes børn" ( forstå mig ret), jeg tænker bar at hvis der ud af de 40 pladser der er måske kun er 8 eller 10 børn som er uden handicap, ville min frygt måske være at det bliver for kedeligt eller lidt udfordrende for de raske børn. da handicappede børn kræver en del.

for synes det er et kanon tilbud og nok et tilbud mange forældre med handicappede børn vil benytte sig af..

Ved ikke om det her overhovedet gav mening..

Chatarina

"normalt" er der 5-6 H-børn i en 40 børns bhv...

Anmeld

4. februar 2010

LinLin

LouiseLarsen skriver:

Andre der har en mening om sådanne børnehave?

Har altså ikke lige set på hjemmesiden, men min søn går i en H-institution, dvs der er plads til at op til 5 af pladserne i bhv kan være besat afbørn med forskellige handicaps (fx ADHD og autisme) - han er ikke en af de 5.

Synes det er fint at han allerede nu møder mennesker der er anderledes end ham - at der er nogle der har sværere vedfx  at klatre, snakke og lege med andre børn end han har (det er jo det han sådan selv kan "se" nu...)

Ved ikke om det er den slags du søger meninger om, da jeg som sagt ikke har set institutionens hjemmeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.