Malucca på hjerteafdelingen idag og hund med hjertestop:´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

juhuuuuu!

jeg ved godt det bestemt ikke har været ligesom at eventyr for dig og Malucca at være i, men det er alligevel lidt som et eventyr, at "hendes hjerte er vokset helt sammen" (siger hende der i 10. klasse fik et diplom af sin dansklærer for at kunne vende de mest umulige stilopgaver til en überromantisch historie)

og hvor er det trist med lille Simba

Ja nu er hele hendes hjerte lukket med kærlighed til sin mor og tante Grøn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Whheeeeee.....................flot at Malutten, kunne ligge stille mens der blev scannet. Ida skal scannes for det samme i marts, men jeg regner med at det er vokset sammen.

Underligt at hunden bare faldt død om.....................den må da have haft et dårligt hjerte.

Knus Mette

Åh Mette hun var så dygtig, sygepl. sad med sådan en legeting, hvor man trykker på en knapper, så hopper der et dyr op, og så sad mor og sagde lydende, miaavvvv, miiiiiiiissssssnuuuu (<- det er så en kanin, lægen kikkede også underligt *Fnis*)

-og så fangede hun lægens hånd, mens han scannede, og BED sig godt fast. -bagefter charmede hun hele afdeligen, da hun ville mysse dem alle sammen, med sin marie-kiks-mund

Jeg er sikker på smukke Ida er lige så dygtig, når det bliver hendes tur, og at hendes hul også er lukket, fyld med kærlighed til sin SKØNNE og DEJLIGE familie

Ps. hun blev også vejet. og hun vejer nu 7.5 kg. Jubiii.

Anmeld

2. februar 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

Min store Skat skulle ud og ha´scannet hjerte idag, for sin ASD. (hul i højre side i forkammerne)

Og Malucca er nu BLEVER AFSLUTTET, for det var vokset sammen

Oh hvor er jeg glad og lettet. For selvom du hele tiden har sagt det ikke er farligt, så ligger det bare altid i baghovedet.

Først blev Malucca meget ked af det i elevatoren, da der kom 1000 læger ind, i deres hvide kitler. Men da vi kom op på afdelingen, vente hun 100%, og lå lige så stille og kikkede på mig og sýgepl. mens vi vidste hende sjove ting.

-Vores (min mor og fars) lille hund Simba, døde her i formiddags. Han var ude og lege , kom så ind og spiste lidt... Så kastede han op, og faldt død om.

Han var kun lige et år.

R.I.P lille Simba.  

nååårh lille hund.... Ej hvor synd....

Men hvor er det fantastiske nyheder med Malucca. Jeg mangler altså alle de seje og dansende smileyer I andre har!!!!! Du må tænke dig til den

Anmeld

2. februar 2010

Vingummien

malucca09 skriver:

Min store Skat skulle ud og ha´scannet hjerte idag, for sin ASD. (hul i højre side i forkammerne)

Og Malucca er nu BLEVER AFSLUTTET, for det var vokset sammen

Oh hvor er jeg glad og lettet. For selvom du hele tiden har sagt det ikke er farligt, så ligger det bare altid i baghovedet.

Først blev Malucca meget ked af det i elevatoren, da der kom 1000 læger ind, i deres hvide kitler. Men da vi kom op på afdelingen, vente hun 100%, og lå lige så stille og kikkede på mig og sýgepl. mens vi vidste hende sjove ting.

-Vores (min mor og fars) lille hund Simba, døde her i formiddags. Han var ude og lege , kom så ind og spiste lidt... Så kastede han op, og faldt død om.

Han var kun lige et år.

R.I.P lille Simba.  

Ej hvor dejligt, så har i fået afsluttet det, det er da bare super

Er ked af at høre med Simba

Anmeld

2. februar 2010

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

HUTTELIHUT     ....Det var dog det skønneste der kunne ske, at hun nu er afsluttet, og hullet i hjertet har lukket sig sammen. Dejligt!

Men sikke dog en skrækkelig ting med lille Simba. Det gør mig ondt på Jeres vegne. En hund bliver jo også et kært medlem af ens familie.

ja det er bare så dejligt

Tak ja selvom han var a pain in the buuuuutttt, så var han jo alligevel et MEGET kært lille kræ

Anmeld

2. februar 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

nååårh lille hund.... Ej hvor synd....

Men hvor er det fantastiske nyheder med Malucca. Jeg mangler altså alle de seje og dansende smileyer I andre har!!!!! Du må tænke dig til den

Ja super dejligt.

Ja det er godt nok trist. Min lille niece er helt knust

ps. du skal oploade dem, inde under din profil.

Anmeld

2. februar 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

Ja super dejligt.

Ja det er godt nok trist. Min lille niece er helt knust

ps. du skal oploade dem, inde under din profil.

jamen jeg har ikke nogen på min computer.....

Anmeld

2. februar 2010

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Ej hvor dejligt, så har i fået afsluttet det, det er da bare super

Er ked af at høre med Simba

Tak ja det var dejligt, så er det kun ørene, der forhåbenlig er sidste stop på sygehuset.... Men så har vi vidst også brugt vores kvote......

ja stakkels lille Simba.

Anmeld

2. februar 2010

Vingummien

malucca09 skriver:

Tak ja det var dejligt, så er det kun ørene, der forhåbenlig er sidste stop på sygehuset.... Men så har vi vidst også brugt vores kvote......

ja stakkels lille Simba.

Uh de øre

Anmeld

2. februar 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

jamen jeg har ikke nogen på min computer.....

oh jamen når du går ind under min profil, har du så ikke noget der hedder Smiley-central? der downloader du dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.